کد خبر: ۲۴۵۰۰۶
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۹:۵۹

انتشار "كتاب روابط عمومی دو"

شبكه اطلاع رساني روابط عمومي ايران (شارا)- كتاب "روابط ‏ عمومي دو" تاليف ديريدكي.بركنريج و ترجمه مريم صالحي از سوي انتشارات كارگزار روابط عمومي به مناسبت روز روابط عمومي رونمايي و به بازار كتاب عرضه شد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: ديردر كي. بركنريج مدير ارتباطات پي.اف.اس. ماركت وايز، يك كارگزاري ارتباطات بازاريابي در نيوجرسي است. او كه يكي از كهنه‌سربازان صنعت روابط‌عمومي است،‌گروه خلاقي از مديران روابط‌عمومي و بازاريابي را رهبري مي‌كند كه براي افزايش آگاهي از علامت تجاري موكلين خود، كارزارهاي روابط‌عمومي راهبردي و خلاق تنظيم مي‌كنند. او به مديران ارشد شركت‌هايي چون اينسنت وان،‌ جي‌وي‌سي، مايكل سي. فينا،‌ خدمات فن‌آوري كواليتي‌ و شبكه‌هاي نوري مترو آر‌سي‌ان مشاوره مي‌دهد.

نويسنده كتاب همچنين استاد دانشگاه فرلي ديكينسون در مديسونِ نيوجرسي است و به تدريس روابط‌عمومي و بازاريابي تعاملي براي برنامه مديريت تجارت جهاني مشغول است. او نويسنده دو كتاب «ابزار جديد روابط‌عمومي» و «ترويج علامت تجاري در سايبر: توسعه علامت تجاري در اقتصاد ديجيتال» براي انتشارات اف‌تي پرنتيس هال است.

"ديردر" درباره موضوعاتي چون روابط‌عمومي،‌ بازاريابي ديجيتال‌ و ترويج علامت تجاري در انجمن روابط‌عمومي آمريكا،‌ انجمن ملي راديو و تلويزيون،‌ مؤسسه تحقيقات راهبردي،‌ سازمان مديران زن و كالج‌ها و دانشگاه‌هاي متعددي سخنراني كرده است. او عضو انجمن روابط‌عمومي آمريكا است و عضو هيئت مديره شعبه نيوجرسي انجمن و باشگاه تبليغات نيوجرسي بوده است.

"روابط‌عمومي دو" در واقع، از وب يك و كانال جديد آن براي توزيع اطلاعات الهام گرفته است. اين پديده همه چيز را دست‌خوش تغيير كرده است. رسانه سنتي را وادار به تكامل كرده است. طيف كاملاً جديدي از تأثيرگذاران را با سازوكاري متفاوت براي جمع‌آوري و به اشتراك گذاري اطلاعات پديد آورده و روش معمول و روزانه جستجو براي اخبار را تغيير داده است.

كتاب "روابط‌عمومي دو" فلسفه و روشي براي بهبود كيفيت كار، تغيير بازي‌ و مشاركت دادن مردم به گونه‌اي آگاهانه‌تر و تيزهوشانه‌تر است. اين پديده در باره ابزار جديد وب نيست. آن‌ها فقط ابزاري براي تسهيل گفتگو هستند ...

اگر بخواهيم صريح باشيم،‌ حقيقت اين است كه "روابط‌عمومي دو" همان چيزي است كه روابط‌عمومي همواره بايد مي‌بود. اكنون با محقق شدن دموكراسي در دنياي رسانه،‌ مردم در نقش تأثيرگذاران ظاهر مي‌شوند و ضمن اين كه كامل‌كننده متخصصان و خبرنگاران سنتي هستند،‌ همچنان منبعي از مشتريان محسوب مي‌شوند.

هدف اين كتاب درك روابط‌عمومي جديد براي احياي آن است. "ديردر بركنريج" نتيجه سال‌ها تجربه و اشتياق خود به اين حرفه را در صفحات اين كتاب گنجانده است تا به شما توانايي تغيير و در نهايت مشاركت در رسانه جديد بدهد. بدين منظور،‌ شما روش‌هاي ارتباطات امروز را خواهيد آموخت. روش‌هايي كه به شما كمك مي‌كند وارد گفتگوهاي معنادار شويد و روابط قوي‌تري – شخصي و حرفه‌اي – با مشتريان،‌ تأثيرگذاران،‌ متخصصان و رسانه‌هاي سنتي و مانند آن‌ها برقرار كنيد.

اين كتاب در4 بخش و پانزده فصل تدوين شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین