کد خبر: ۲۴۵۱۴۹
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۴۵

تمدید هشدارهای آمریکا به شهروندانش برای سفر به ایران

وزارت خارجه آمریکا طی بیانیه‌ای هشدارهای خود در خصوص ورود شهروندانش به ایران را تمدید کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایسنا وزارت خارجه آمریکا در بیانیه خود هشدار داده است که شهروندان آمریکایی خطرات ورود به ایران را مورد توجه قرار دهند.

براساس گزارش پایگاه اینترنتی وزارت خارجه آمریکا این وزارتخانه در بیانه خود مدعی شده است که شهروندان ایرانی آمریکایی ممکن است برای خروج از ایران با مشکلاتی روبرو شوند همچنین برخی عناصر در ایران هنوز در قبال آمریکا خصمانه هستند از این رو شهروندان آمریکایی ممکن است هدف آزار و اذیت و حتی بازداشت در این کشور قرار گیرند.

وزارت خارجه آمریکا علاوه بر این در بیانیه خود آورده است: دولت آمریکا هیچ روابط دیپلماتیک و کنسولی با جمهوری اسلامی ایران ندارند بنابراین نمی‌تواند خدماتی در زمینه‌های کنسولی به شهروندان آمریکایی در ایران ارائه دهد و سفارتخانه سوئیس در تهران حافظ منافع آمریکا در ایران است.

هشدارهای وزارت خارجه آمریکا به شهروندانش برای سفر به ایران در 21 نوامبر سال 2013 منتشر شد که این بار نیز بدون هیچگونه تغییری تمدید شده است.

این وزارتخانه در بیانیه خود به ویژه ادعا کرده است: فشارها علیه اقلیت‌های قومی و مذهبی در ایران ادامه دارد. با توجه به محدودیت‌های خدمات کنسولی سفارت سوئیس به شهروندان آمریکایی در مقایسه با یک سفارت آمریکا ارائه هرگونه خدمات به این شهروندان می‌تواند زمان بیشتری لازم داشته باشد. 

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین