کد خبر: ۲۴۵۴۴۲
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸

اخبار تائید نشده از کمای شاه عربستان

فعال سیاسی سرشناس سعودی که به انتشار اخبار محرمانه از دربار سعودی با نام مجتهد مشهور است، از وخامت حال پادشاه عربستان که برای گذراندن درمان در مغرب بسر می برد، خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فعال سیاسی عربستانی که به واسطه به بیرون درز دادن اخبار بسیار محرمانه دربار پادشاهی عربستان سعودی با نام مستعار "المجتهد" شهرت یافته و کلیه اخبار او تاکنون به حقیقت پیوسته است، در آخرین پیام خود بر روی پایگاه اجتماعی توئیتر به وضعیت جسمانی پادشاه عربستان که با اصرار فراوان و علی رغم هشدارهای پزشکان به مغرب سفر کرده پرداخته و می‌نویسد که اخبار به بیرون درز یافته از هیئت همراه پادشاه عربستان در مغرب حاکی است، وضعیت سلامتی عبدالله بن عبدالعزیز آل‌سعود بحرانی بوده و فشار خون وی به شدت کاهش یافته است، پزشکان اعلام کرده‌اند که وضعیت او تحت کنترل است اما نشانه‌هایی از احتمال وخیم شدن وضعیت او مشاهده کرده‌اند.

مجتهد در ادامه می‌نویسد که بر اساس این اخبار، کلیه همراهان غیر از افراد بسیار نزدیک به پادشاه را از او دو ساخته‌اند و هیچ شخصی اجازه ملاقات با او را ندارد، اخبار تایید نشده‌ای نیز مبنی بر به کمارفتن عبدالله بن عبدالعزیز پادشاه عربستان وجود دارد (ممکن است وی را برای تنظیم تنفس به صورت مصنوعی بیهوش کرده باشند).

ازسوی دیگر یک تیم پزشکی متخصص از بیمارسان "رزبیترین" آمیرکا هم اکنون سوار بر یک هواپیمای خصوصی بوده و در مسیر خود برای معاینه وضعیت پادشاه عربستان در مغرب هستند.

مجتهد پیش از علنی شدن سفر پادشاه عربستان به مغرب در صفحه توئیتر خود نوشته بوده که خواهان سفر به مغرب شده و علی رغم هشدار های شدید پزشکان  مبنی بر خطرناک بودن این سفر برای او، بر سفر خود به مغرب اصرار دارد، این امر عجیبی است.

عبدالله بن عبدالعزیز سال گذشته برای معالجه به مغرب سفر کرده بود اما رسانه‌های عربستانی سفر وی را تفریحی و جهت گذراندن تعطیلات در این کشور اعلام کرده بودند.

به گزارش تسنیم، هم اکنون درگیری‌های شدیدی میان جناح‌های مختلف و شاهزادگان عربستانی برای رسیدن به قدرت درجریان بوده و طی ماه‌های اخیر شدت بیشتری نیز یافته است به طوری که شاهد تغیررات در برخی از پست‌های کلیدی این کشور بودیم.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین