کد خبر: ۲۴۵۵۱
تاریخ انتشار : ۲۱ آبان ۱۳۸۴ - ۱۷:۲۹

به ماموران فاقد كارت هويت ،پاسخ ندهید

آفتاب‌‌نیوز : سردار طلایی افزود: ماموراني كه بدون خودرو پليس و تجهيزات، تنها با لباس فرم و يا شخصي در ميان شهروندان حضور پيدا مي‌كنند، در هر شرايطي موظف به ارائه كارت شناسايي به شهروندان هستند.

فرمانده پليس تهران بزرگ در ادامه اذعان كرد: شهروندان در برخورد با ماموران فرم و لباس شخصي بدون تجهيزات، علاوه بر درخواست كارت هويت، بايد بلافاصله اقدام به احراز هويت ماموران كنند.

سردار طلايي با اذعان به اين كه شمار ماموران قلابي اخيرا افزايش يافته است، بر برخورد جدي و قاطع از سوء استفاده كنندگان عناوين پليس تاكيد و تصريح كرد: طي ابلاغيه نيروي انتظامي، همه ماموران موظف به ارائه كارت شناسايي هستند و اين در حاليست كه در نظر داريم شرايطي را فراهم كنيم تا بدون وجود تجهيزات پليس، ماموران ما قابل شناسايي باشند.

فرمانده پليس تهران هشدار داد: تحت هيچ شرايطي به افرادي كه خود را مامور معرفي كرده اما نشانه‌هاي كافي و كاملي از پليس ندارند، ارتباط برقرار نكرده و از پاسخگويي به اين افراد خودداري كنند و چنانچه بعد از مشاهده كارت شناسايي، با درخواستهاي غيرمعمول و يا گفته‌هايي تحت عنوان متهم به مواد مخدر، متهم به رانندگي با خودرو سرقتي و قصد بازرسي و ساير ادعاها از سوي اين افراد مواجه شدند، درخواست كنند كه همراه آنها به مقر پليس مراجعه كنند.




بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین