کد خبر: ۲۴۵۵۳۶
تاریخ انتشار : ۰۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۰

انتخاب هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان برگزار شد

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، از برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت:‌ تمامی اعضای هیات رئیسه این کمیسیون به جز نایب رئیس اول آن ابقا شدند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: محمدحسین قربانی با یادآوری جزییات جلسه امروز یک‌شنبه (4 خرداد) کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، گفت: در جلسه امروز این کمیسیون دعوت از وزیر صنعت، معدن و تجارت جهت پاسخگویی به سؤال قاضی‌زاده هاشمی نماینده مشهد در خصوص چرایی عزیمت وزیر به کشور دیگری برای انجام درمان پزشکی درحالی که ایران از امکانات و توانایی‌های پزشکی خوبی برخوردار است.

نماینده مردم آستانه آشرفیه در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد:‌ با توجه به پاسخ وزیر صنعت، معدن و تجارت و همچنین توضیحات ارایه شده قاضی‌زاده هاشمی، نماینده سوال کننده قانع شد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری دستور کار دیگر کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، افزود: طرح ایجاد حساب ویژه حمایت از تولید ملی در کمیسیون بهداشت به عنوان کمیسیون فرعی بررسی شد.

وی همچنین از تصویب دو تبصره طرح ایجاد حساب ویژه حمایت از تولید ملی مبنی بر موظف شدن سازمان تامین اجتماعی بر ارایه مشخصات تعداد کارکنان بیمه شده تمامی واحدهای صنعتی و کشاورزی کشور به سازمان هدفمندی یارانه‌ها در کمیسیون بهداشت مجلس خبر داد.

این نماینده مردم در مجلس نهم، با یادآوری دستور کار دیگر کمیسیون بهداشت مجلس، تصریح کرد: مواد 33 و 43 طرح قانون دفاتر اسناد رسمی، کانون سردفتران و دفتریاران در کمیسیون بهداشت مجلس به عنوان کمیسیون فرعی بررسی و در نهایت این دو ماده رد شد.

قربانی همچنین از برگزاری انتخابات هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس خبر داد و گفت: تمامی اعضای هیات رئیسه این کمیسیون به جز نایب رئیس اول آن ابقا شدند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حسن تامینی لیچایی به عنوان نایب رئیس اول کمیسیون بهداشت مجلس انتخاب شد.

گفتنی است اعضای هیات رئیسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس به شرح زیر است: حسینعلی شهریاری به عنوان رئیس، حسن تامینی‌لیچایی نایب اول، عبدالرحمان رستمیان نایب رئیس دوم، محمدحسین قربانی سخنگو، رسول خضری دبیر اول و محمدجواد نظری‌مهر به عنوان دبیر دوم انتخاب شدند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین