کد خبر: ۲۴۵۷۴۴
تاریخ انتشار : ۰۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۰

نمایش‌ امیدوار‌کننده تیم ملی برابر مونته‌نگرو

تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی برابر تیم مونته‌نگرو به تساوی صفر بر صفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: تیم ملی فوتبال ایران در دیدار تدارکاتی برابر تیم مونته‌نگرو به تساوی صفر بر صفر رسید.

تیم ملی فوتبال ایران که در اردوی اتریش به سر می برد، در دومین دیدار تدارکاتی خود که از ساعت 21 در هاتبرگ اتریش برگزار شد با تساوی بدون گل مقابل مونتنگرو متوقف شد.

نیمه اول بازی با برتری نسبی ایران همراه بود و ملی پوشان ایران توانستند چند فرصت خوب گل زنی روی دروازه مونته‌نگرو خلق کنند.

در دقیقه 11 بازی خسرو حیدری از سمت راست حرکت زیبایی را آغاز کرد و توپ را روی دروازه فرستاد اما مسعود شجاعی نتوانست از فرصت بدست آمده به خوبی استفاده کند و این فرصت برای ایران از دست رفت.

در ادامه در دقیقه 39 بازی، این بار پژمان منتظری از سمت راست توپ را روی دروازه مونتنگرو فرستاد و ضربه سر جواد نکونام با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

هاشم بیک‌زاده در دقیقه 15 بازی از ناحیه ساق پای چپ دچار مصدومیت شد و از بازی خارج شد. به نظر می رسد مصدومیت او جدی باشد.

در نیمه دوم دو تیم بازی بازی متعادلی به نمایش گذاشتند و در اکثر دقایق بازی در میانه زمین در جریان بود اما در دقیقه 75 بازی علیرضا جهانبخش یک فرصت خوب گلزنی داشت که ضربه سر او از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نیمه دوم بازی احسان حاج صفی، سردار آزمون، علیرضا جهانبخش و استیون بیت آشور به میدان رفتند.

به گزارش ایسنا، ایران در این دیدار با ترکیب:رحمان احمدی ،هاشم بیگ زاده (مهرداد پولادی 15) ،مسعود شجاعی، آندرانیک تیموریان،جواد نکونام ،اشکان دژاگه،خسرو حیدری،سید جلال حسینی، امیرحسین صادقی، پژمان منتظری و رضا قوچان نژاد به میدان رفت.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین