کد خبر: ۲۴۵۹۱۵
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۸

سیدحسن خمینی: خمین مرجع استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی است

سیدحسن خمینی: خمین بواسطه‌ی نام امام مرجع استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سید حسن خمینی که در جمع مردم خمین در مقابل بیت تاریخی حضرت امام(ره) سخن می‌گفت، اظهارکرد: خمین یک شهر، یک قطعه از جغرافیا و یک تاریخ نیست، بلکه خمین قطعه‌ای از عشق تک تک مردم جهان به محمد مصطفی(ص) است.

وی افزود: خمین به خاطر نام امام( ره ) ملجاء و مرجع نگاه‌ها از جنوب آفریقا تا شرق جهان اسلام و هر جایی است که استقبلال‌طلبی، آزادی‌خواهی و مبارزه با ظلم و استبداد وجود دارد.

وی افزود: پدر حضرت امام، در میان پدران شما زیسته و مرجع آنها در این خطه بوده است و در بین همین مردم به شهادت رسید.

سید حسن خمینی افزود: از این پس باید همت استاندار و مسئولان استان معطوف به حل مشکلات این شهرستان باشد و بکوشیم که مهمترین مشکل شهرستان در زمینه اشتغال جوانان حل شود.

وی عنوان کرد: استاندار مرکزی معتقد است با راه‌اندازی صنایع شهرستان خمین بخش مهمی از مشکلات اشتغال رفع خواهد شد.

سید حسن خمینی، مشکل کمبود آب در شهرستان خمین را یادآور شد و بیان کرد: این شهرستان با محوریت کشاورزی نیاز ضروری به آب دارد و باید برای رفع این مشکل تلاش کرد و همچنین چشم به رحمت الهی داشته باشیم.

در ادامه استاندار مرکزی گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی دولت تدبیر و امید ایجاد اشتغال و حل مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان است و این مهم را در دستور کار خود دارد.

محمدحسین مقیمی افزود: با تدابیر ویژه دولت در راستای حل مشکلات، می‌توان شاهد شکوفایی اقتصادی شهرستان، استان مرکزی و کشور بود.

وی گفت: شهرستان خمین قبل و پس از سال 42 در پیروی از راه امام راحل(ره)، با تعطیلی بازار، تقدیم شهدا، تحمل زندان و مسایل اقتصادی با انقلاب همراهی کرد تا امام راحل (ره) بتواند به راه خودش در جهت شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ادامه دهد.

به گزارش ایسنا، وی اظهار کرد: تحصیل جوانان خمین در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های مختلف کشور برای کسب مدارج بالای علمی، بیانگر پیشگامی مردم شهرستان برای رسیدن به توسعه پایدار است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین