کد خبر: ۲۴۶۲۶۷
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۳

رئیس بارسلونا: فابرگاس و ماسکرانو فروشی نیستند

رئیس باشگاه بارسلونا تاکید کرد که به هیچ وجه اجازه نخواهد داد فابرگاس و ماسکرانو این تیم را ترک کنند و به فوتبال جزیره برگردند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: سسک فابرگاس زمانی که در فوتبال انگلیس بازی می کرد یک فوق ستاره برای آرسنال بود و با وجود سن کم بازوبند کاپیتانی این تیم را بر بازو می بست. او پس از کش و قوس های زیاد تویچی های لندن را به مقصد اسپانیا ترک کرد تا پیراهن بارسلونا تیم سابق خود را بر تن کند.

 به گزارش ایسنا، فابرگاس هرچند در دو فصل اخیر پاس گل‌های زیادی برای هم تیمی‌هایش فراهم کرده، اما نتوانسته در بارسلونا نمایشی مشابه عملکردش در لندن داشته باشد. منچستر یونایتد با هدایت لوئیس فان خال از جدی ترین مشتریان فابرگاس به شمار می آید اما به نظر می رسد بارسلونا دست بردار فابرگاس نیست.

جوزپ ماریا بارتومئو رئیس باشگاه بارسلونا تاکید کرد که اجازه نخواهد داد فابرگاس از این تیم جدا شود. اوگفت: می خواهم به همه بگویم که هیچ تصمیمی برای فروش فابرگاس نداریم. فابرگاس یکی از بازیکنان خوب ما است و اصلا نمی خواهیم او را به تیم دیگری بدهیم، چرا که خودمان به او نیاز داریم. درباره ماسکرانو هم باید بگویم که او را هم نمی خواهیم از دست بدهیم. ماسکرانو بازیکنی کلیدی برای ما به شمار می آید و بدون شک او در نیوکمپ باقی خواهد ماند.

یکی از بازیکنانی که خبرهایی درباره علاقه باشگاه بارسلونا به جذب او به گوش می رسد کوکه است. رئیس آبی-اناریها در این باره گفت: کوکه بازیکن بسیار خوبی است و نشان داد به زودی به بازیکنی سرنوشت ساز و توانا تبدیل خواهد شد. او فصل بسیار خوبی را با اتلتیکو پشت سرگذاشت و همه تیم ها به دنبال جذب او هستند اما اتلتیکو با نمایش بسیار خوبی که داشت دوست ندارد ستارهای خود را به راحتی از دست دهد.

پارتومیو در پایان سخنان خود درباره وضعیت ژاوی هرناندز کاپیتان بارسلونا گفت: ژاوی تا سال 2016 با ما قرارداد دارد. او از 16 سالگی در بارسلونا توپ می زند و بدون شک تا پایان قرارداد خود با ما خواهد ماند. ژاوی بازیکنی تاثیرگذار و کلیدی برای ما به شمار می آید و اصلا نمی خواهیم به راحتی او را از دست بدهیم. همه ما دوست داریم ژاوی تا پایان دوران فوتبالی خود در بارسلونا باقی بماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین