کد خبر: ۲۴۶۵۴۴
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۱

دفاع روزنامه رسالت از سیاست تولیدبنزین پتروشیمی در دولت احمدی نژاد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه رسالت نوشت:

* عدم تولید روزانه 10 میلیون لیتر بنزین پتروشیمی‌ها معنایی جز واردات روزانه 10میلیون لیتر بنزین از خارج از کشور ندارد. و مفهوم این واردات یعنی خروج سالانه بیش از 5میلیارد دلار ارز از کشور. آیا سیاسیون ما از درک و فهم این دو کلمه حرف حساب عاجزند؟

*آقای مسجدجامعی و خانم ابتکار کدام آزمایش علمی و براساس کدام تخصص و چه کاره مملکت در حوزه نفت و گاز هستند که بی‌سند و مدرک در مورد آلودگی بنزینی که هرگز در تهران توزیع نشده تا آلودگی تهران ناشی از آن باشد، اظهارنظر می‌کنند؟

*اظهارات خلاف واقع و فاقد اسناد مثبته آقای مسجدجامعی و خانم ابتکار وصف مجرمانه نشر اکاذیب را دارد. و اقدام آقای زنگنه در واردات بنزین تخلف عدم رعایت قانون استفاده از حداکثر توان فنی مهندسی کشور را با وصف مجرمانه اتلاف بیت‌المال و تضییع حقوق دولت ناشی از خروج سالانه حدود 5 میلیارد دلار ارز از کشور از طریق معاوضه یا تهاتر نفت خام و فرآورده با بنزین دارد که مصداقی از تخلف یا وصف مجرمانه منطبق با بند هـ  از ماده 23 قانون دیوان محاسبات کشور می‌بایستی پیگیری گردد.

*خودکفایی بنزین و حتی صادرات آن از نکات مثبت کارنامه دولت احمدی‌نژاد است و هیچ کس نمی‌تواند این دستاوردها را نفی کند و با بغض خود نسبت به خرده‌حساب‌های سیاسی با وی، دستاوردهای مثبت را به منفی تبدیل کند و با تمسک به برخی اقدامات غیرقابل دفاع عملکرد احمدی‌نژاد در حوزه سیاسی، اقدامات مثبت وی را ملکوک یا مصادره به مطلوب نماید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین