کد خبر: ۲۴۶۷۸۱
تاریخ انتشار : ۱۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۳
آيت الله هاشمي رفسنجانی:

رونق توليد، اشتغال و اميدواری جوانان را به همراه دارد

آيت الله هاشمي رفسنجاني پيش از ظهر امروز، در ديدار اعضاي اتاق بازرگاني ايران و تهران، با تبريك اعياد شعبانيه، گفت: هر عيد اين ماه عزيز، نور اميدي در آسمان تشيّع مي‌تاباند كه ايثار، وفاداري، صبر و انتظار را شامل مي‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب- سرویس سیاسی: رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام در پاسخ به ابراز نگراني حاضران از تنگناهاي اقتصادي، انباشته شدن تدريجي مشكلات در سال‌هاي گذشته را به خاطر عدم درك     ويژگي¬هاي ايران از سوي جمعي از مديران اجرايي دانست و گفت: در جهت معكوس هم، هر روزنه¬اي را كه مي¬توانست باعث اميدواري شود، مي‌بستند.

ايشان رونق كسب و كار را شاخص مهم توسعه كشورها خواند و گفت: بخش خصوصي مي¬تواند با حضور در همه جاي كشور به كمك دولت بيايد تا توليد دوباره به راه افتد كه در اين صورت رونق اشتغال و اميدواري جوانان نيز محقق خواهد شد.

آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، برنامه‌هاي دولت آقاي روحاني براي جلوگيري از اثرات   تحريم‌ها را منطبق بر واقعيت‌هاي سياسي در بعد داخلي و خارجي دانست و گفت: در جهاني كه اصل بر تعامل است، هر واردات و صادراتي در اقتصاد كشورها تأثير دارد.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام، تجربه دولت پس از جنگ را براي تدوين رفتار درست با دنيا بسيار مفيد دانست و گفت: با سياست تنش زدايي، كار به جايي رسيده بود كه شركت‌هاي خارجي براي فايناس طرح‌هاي ايران با هم مسابقه مي‌گذاشتند.

ايشان تلاش براي كم كردن مشكلات اقتصادي مردم را بسيار ارزنده دانست و گفت: هركس در هر مسؤوليتي بايد براي رفاه عمومي جامعه برنامه‌ريزي نمايد و اتاق بازرگاني‌ها هم با توجه به سرمايه‌هاي نيروي انساني و تجربه، مي‌توانند باعث رونق صادرات شوند.

در آغاز اين ديدار، آقايان دكتر حسيني، عضو هيأت مديره اتاق بازرگاني تهران، اسدالله عسگراولادي، رئيس اتاق بازرگاني ايران و چين، احمد ترك‌نژاد، عضو كميسيون اصل 44 اتاق ايران، علي ديلمقانيان، نائب رئيس كميسيون اصل 44 اتاق ايران، مجيدرضا حريري، رئيس كميسيون مديريت واردات اتاق ايران و سركار خانم فاطمه دانش‌ور، رئيس كميسيون اخلاق كسب و كار و مسؤوليت اجتماعي اتاق ايران و آقاي عباس وطن پرور، فعال اقتصادي، ضمن ارائه گزارشي از برنامه‌ها و فعاليت‌ها، به بيان ديدگاه خويش در خصوص مسايل اقتصادي پرداختند و خواستار فعاليت بيشتر رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام براي عبور كشور از گردنه‌هايي شدند كه بعضي‌ها در داخل و بعضي‌ها در خارج در مسير حركت انقلاب اسلامي ايجاد كرده‌اند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین