کد خبر: ۲۴۶۹۳۱
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۹

اسد: انتخابات سوریه فصل الخطاب است

رییس جمهور منتخب مردم سوریه انتخابات را فصل الخطاب در این کشور دانست و گفت: از این پس قدرت حامیان تروریست ها رو به افول نهاده و آنان قدرت خود را از دست می دهند.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، بشار اسد روز پنجشنبه پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری سوریه در دیدار هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران افزود: بعد از انتخابات در سوریه، کشورهای مزدور و حامیان غربی تروریست ها نیروی خود را از دست می دهند.

وی افزود: در انتخابات اخیر سوریه حجم مشارکت مردم بسیار بالا بود و این حایز اهمیت است.

رییس جمهور سوریه با بیان این که در برخی کشورها جلوی برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سوریه گرفته شد، گفت: اما در سوریه این انتخابات با حضور گسترده مردم پای صندوق های رای برگزار شد و نتیجه این انتخابات فصل الخطاب است.

بشار اسد با تبریک این انتخابات به مردم سوریه از آنان به خاطر حضور در پای صندوق های رای قدردانی کرد.

علاءالدین بروجردی رییس هیات پارلمانی جمهوری اسلامی ایران نیز در این دیدار صمیمانه ترین تبریکات را به اسد رییس جمهوری سوریه ابراز داشت و گفت: مقامات جمهوری اسلامی ایران نیز از برگزاری انتخابات در سوریه خرسند هستند.

وی به حضور هیات های پارلمانی کشورهای دوست سوریه در انتخابات اشاره کرد و گفت: هیات های پارلمانی از نزدیک روند برگزاری انتخابات را مورد بررسی قرار دادند و شور و نشاط مردم و رای دهندگان را مشاهده کردند.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مردم با خون خود بر برگه های رای انگشت می زدند و عشق و علاقه خود را به اثبات می رساندند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین