آفتابنیوز : راهكار مديريت سطح خدمات NOKIA به اپراتورها اين امكان را ميدهد كه بر سطوح خدمات نظارت كنند تا از ارايه خدمات تعهد شده به مشتريان اصلي اطمينان حاصل كنند.
اين راهكار بينش واضحي در مورد مشتريان مهم و اصل اپراتور ميدهد ، به طوري كه اپراتور ميتواند كيفيت خدمات خود را بالا نگه داشته و در عين حال رضايت و وفاداري مشتريان را بالا ببرد.
راهكار تامين يكپارچه NOKIAامكان خدمات كلي مديريت اشتراک و ابزار را فراهم ميكند و همين طور ابزار و فرايندهاي مختلفي را براي فعاليتهاي مختلف از برنامهريزي محصول گرفته تا راه اندازي خدمات مشتريان به اپراتور ارايه ميدهد. اين راهكار امكان ادغام صرفه جويانه و همكاري در يك محيط پيچيده IT را براي اپراتورها فراهم ميكند.
راهكار مديريت ابزار يكپارچه NOKIAبه اپراتورها اين امكان را ميدهد كه با كنترل كارآمد هزينه و سهولت عمل بيشتر به مشتريان خود خدمات بدهند كه به كمک اين راهكار اپراتورها ميتوانند سيم كارت را بهتر مديريت كنند.
به علاوه اين راهكار ، ابزارهاي مديريت PDA ها و گوشيهاي هوشمند را براي مشتريان شركتي فراهم ميكند ، اين راهكار به اپراتور اجازه ميدهد در كوتاهترين زمان ، جديدترين خدمات را به مشتريان خود ارايه دهند.
NOKIAاز موفقترين شركتها در ارايه خدمات به اپراتورها است كه طيف وسيعي از خدمات وپشتيباني را براي ايجاد تمايز و نوآوري در ارايه خدمات همراه به اپراتورها ميدهد.