کد خبر: ۲۴۷۰۷۷
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۳

تبریک روسای جمهور روسیه ، ونزوئلا و کره شمالی به ملت و رییس جمهور سوریه

روسای جمهور روسیه ، ونزوئلا و کره شمالی برگزاری موفقیت آمیز انتخابات ریاست جمهوری در سوریه و این پیروزی سیاسی را به ملت و « بشار اسد» رییس جمهوری برگزیده این کشور تبریک گفتند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایرنا، « نیکولاس مادورو» در تماسی تلفنی با بشار اسد ، برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و اعتماد مجدد ملت سوریه به وی را تبریک گفت.

وی تاکید کرد: حضور گسترده مردم سوریه در داخل و خارج کشور در پای صندوق های اخذ رای برای انتخاب رییس جمهوری، پیامی آشکار و واضح و حمایت آنان از مبارزه با گروه های تروریستی و حامیان آنها بود.

مادورو همچنین اظهارداشت که ملت و دولت ونزوئلا در کنار ملت و نظام سوریه در رویارویی با تروریسم و تلاش ها برای ایجاد ناامنی و بی ثباتی در سوریه می ایستد.

« ولادیمیر پوتین» رییس جمهوری روسیه نیز با ارسال پیامی برای بشار اسد ، پیروزی وی در انتخابات ریاست جمهوری را تبریک گفت.

پوتین در این پیام تاکید کرده است که « نتایج انتخابات بروشنی اعتماد و اطمینان ملت سوریه به بشار اسد رییس جمهوری را مورد تاکید قرار داده است ».

رییس جمهوری روسیه ابراز امیدواری کرده است که بشار اسد در ادامه راه موفقیت آمیزش در رهبری کشور سوریه و خدمت به مردمش موفق باشد.

« کیم جونگ اون» رییس جمهوری کره شمالی نیز در پیام تبریکی برای همتای سوری خود به مناسبت انتخاب دوباره به عنوان رییس جمهوری ، تاکید کرد: این انتخابات گامی مهم برای ملت سوریه در مقابله با چالش های فراروی سوریه بود که دشمنان بر این کشور تحمیل کرده اند.

وی ابراز امیدواری کرده است که سوریه بزودی و بطور کامل به ساحل نجات و امنیت برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین