کد خبر: ۲۴۷۱۷۸
تاریخ انتشار : ۱۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۰۹

ترافیک ‌سنگین در محور هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون ترافیک در بیشتر مناطق محور هراز سنگین بوده و مسافران در حال خروج از شمال کشور هستند.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون ترافیک در بیشتر مناطق محور هراز سنگین بوده و مسافران در حال خروج از شمال کشور هستند.

علی نوری‌پور دقایقی قبل ابراز داشت: هم‌اکنون ترافیک در بیشتر مناطق محور هراز سنگین بوده و مسافران در حال خروج از شمال کشور هستند.

وی ادامه داد: از صبح روز گذشته با پایان تعطیلات سه روزه هفته جاری تردد خودروها از به آمل به سمت پایتخت کشور ایجاد شده و معمولا با سنگینی رفت و آمدها همراه بود.

نوری‌پور اذعان داشت: صبح امروز نیز ترافیک بسیار سنگین بوده و هم‌اکنون سنگینی تردد در مناطق تونل شماره یک، نارنجستان، سیاه بیشته و پنجاب بیشتر از بقیه مسیر است.

به گفته این مسئول، در مناطقی که از عرض جاده کاسته می‌شود و در برخی نقاط که عملیات چهار خطه کردن محور هراز مشاهده می‌شود نیز کندی تردد ایجاد شده است.

نوری‌پور با اعلام اینکه هوای منطقه لاریجان مازندران هم‌اکنون مطبوع، صاف و آفتابی است، اذعان کرد: روز گذشته نیز این محور از ساعت از ساعت 13 بعد از ظهر تا ساعت دو بامداد از آمل به سمت تهران یک‌طرفه بوده است.

به گزارش فارس، رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران از رانندگانی که در محور هراز تردد داشته و یا قصد رفت و آمد در این مسیر را دارند خواست تا با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حق تقدم سفر خوشی را برای رقم بزنند و سفر مطمئنی را داشته باشند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین