کد خبر: ۲۴۷۳۳۱
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

یک زن در سیستان و بلوچستان مدیرکل گمرک شد/پنجمین مدیر زن در استان

در ادامه انتصاب و به کارگیری بانوان در پست‌های مدیریتی یک بانوی دیگر در سیستان و بلوچستان به‌عنوان مدیر گمرگ استان معرفی شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: طاهره هامون نورد صبح یکشنبه طی مراسمی در تالار اجتماعات موزه جنوب شرق در زاهدان با حضور مشاور عالی رئیس گمرک ایران به عنوان ناظر گمرک جدید سیستان و بلوچستان معرفی و منصوب شد.

از ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم تاکنون بیش از 5 بانوی سیستانی و بلوچ در پست‌های فرمانداری، معاون استاندار، شهردار و مدیریت مراکز بهداشتی به کار گیری شده است.

در این انتصابات سامیه بلوچ زهی به عنوان نخستین بانوی بلوچ و اهل سنت به عنوان شهردار شهرستان راسک در جنوب سیستان و بلوچستان و زهرا اربابی یکی از بانوان سیستانی به عنوان معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار سیستان و بلوچستان منصوب شدند.

همچنین به دنبال انتصابات بانوان در پست های مدیریتی رابعه اربابی به عنوان رییس مرکز بهداشت شهرستان فنوج در جنوب استان و حمیرا ریگی به عنوان نخستین فرماندار زن در شهرستان قصر قند در سیستان و بلوچستان بر مسند مسئولیت تکیه زدند.

به گزارش مهر، استاندار سیستان و بلوچستان همچنین معصومه پرندوار را در ابتدای سال جاری به عنوان فرماندار شهرستان مرزی هامون در شمال این استان معرفی کرد و صبح امروز طاهره هامون نورد به عنوان ششمین بانو در سیستان و بلوچستان به عنوان مدیر کل گمرکات استان معرفی و منصوب شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین