کد خبر: ۲۴۷۳۴۳
تاریخ انتشار : ۱۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۲۲

ترافیک ‌نیمه‌سنگین در محور هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون ترافیک از استان مازندران به سمت تهران در محور هراز نیمه‌سنگین است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران گفت: هم‌اکنون ترافیک از استان مازندران به سمت تهران در محور هراز نیمه‌سنگین است.

علی نوری‌پور دقایقی قبل اظهار داشت: هم‌اکنون ترافیک از مازندران به سمت تهران در محور مواصلاتی هراز نیمه‌سنگین است.

وی با اشاره به اینکه صبح امروز تا حدودی حجم تردد و ترافیک در این محور سنگین‌تر بوده است، افزود: بخشی از مسافرانی که برای تعطیلات سه روزه هفته گذشته به مازندران و استان‌های شمالی کشور سفر داشتند همچنان در مازندران به سر می‌برند.

نوری‌پور افزود: همچنان مسافران و گردشگران در حال خروج از شمال کشور هستند.

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران خاطرنشان کرد: حجم تردد و ترافیک در مسیر پایتخت کشور به سمت آمل روان است و رفت و آمدها در دو سوی محور جریان دارد.

نوری‌پور خاطرنشان کرد: در روزهای گذشته ترافیک سنگین و تردد کندی را در مناطقی که از عرض جاده کاسته می‌شود و در برخی نقاط که عملیات چهار خطه کردن محور هراز در آن برقرار بود را شاهد بودیم.

به گزارش فارس، وی با اعلام اینکه هوای منطقه لاریجان مازندران هم‌اکنون نیمه‌ابری است، بیان کرد: رانندگانی که در محور هراز تردد دارند قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی و حق تقدم را رعایت کنند تا بتوانند سفر مطمئنی را برای خود و دیگران رقم بزنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین