کد خبر: ۲۴۷۴۸۵
تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷

عکس/ اتفاقی‌جالب که برای سیدحسن خمینی پیش آمد

حجت الاسلام سید محمدعلی ابطحی در آخرین استاتوس فیس بوکی خود درباه اتفاق جالبی که در حین برگزاری جشن بخشش برای حجت الاسلام سید حسن خمینی به وقوع پیوست، نوشت.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: ابطحی که خود نیز در این جشن که به پاسداشت اولیا دمی که از خون وابستگان خود گذشته و کسانی که در این امر فعال بوده اند، برگزار شد، حضور داشته، نوشت: به عنوان مهمان، دعوت شده بودم به جشن بخشش. جشن شیرینی بود. خوشبختانه بعد از تغییر فضای سیاسی، بخشش و مهربانی، دارد رویه می شود. تازه معلوم شده کلی هم حدیث و روایت در این زمینه هست. استقبال گسترده ای از سوی هنرمندان از این جشن صورت گرفته بود. ذات ایرانی اهل بخشش است. آقای احسان علیخانی به جای اجرای جلسه، توقع داشت ملت خیلی از او متشکر باشند.


کلی با رضا کیانیان خاطره گویی کردیم. آدم هایی که دیگران را بخشیده بودند و از پای چوبه دار آدم ها را پایین آورده بودند مورد تشویق قرار گرفتند. حسن آقای خمینی هم سخنرانی خوبی کرد. مادر شهیدی هم فرزند مقتول دومش را به خاطر حسن آقا بخشید. ییهو پیرزن دست برد که صورت حسن آقا را نوازش کند که ایشان جا خالی داد. قاضی جوانمردی بنام آقای جابری هم حرف زد. می گفت باعث شده بیش از ۱۸۰ نفر را با گرفتن رضایت صاحبان دم از مرگ نجات دهد. تشویق از ته جانی از مردم گرفت. آقای گلزاری، دوست قدیمی من که معاون وزیر ورزش و جوانان است مدیر جلسه بود خسته نباشند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین