کد خبر: ۲۴۷۶۶۴
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۵

تابش: اتهامات رسایی را مستند پاسخ خواهم داد

نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تاکید که برای پاسخگویی به اتهامات حمید رسایی نماینده تهران به خودش، در حال جمع آوری مدارک و مستندات است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی تاکید که برای پاسخگویی به اتهامات حمید رسایی نماینده تهران به خودش، در حال جمع آوری مدارک و مستندات است.

«محمدرضا تابش» در گفت و گو با ایرنا، درباره مطالب منتشر شده در برخی رسانه ها نقل از وی مبنی بر این که در حال جمع آوری مستندات علیه رسایی هستم، توضیح داد و افزود: روز یکشنبه پس از اتمام جلسه علنی مجلس، خبرنگاران درباره مطالبی که رسایی به من نسبت داده است، از من سوال کردند و خواستار پاسخگویی در این زمینه شدند.

تابش افزود: من به خبرنگاران اعلام کردم که در حال جمع آوری مستندات و مدارک برای پاسخگویی هستم تا به صورت مستند باشد اما رسانه ها به اشتباه از من نقل قول کرده اند که منابع مالی سفر رسایی را افشا می کنم.

به گزارش ایرنا، واکنش رسانه ها به اعلام سفر حمید رسایی عضو کمیسیون اصل 90 مجلس و مسوول پرونده فساد در فوتبال به جام جهانی برزیل، سبب شد تا این نماینده مجلس با انتشار یادداشتی در صفحه شخصی خود ، تاکید کند که این سفر بزرگنمایی شد تا سفرهای دیگر دیده نشود.

رسایی در این یادداشت محمدرضا تابش نماینده اردکان را به انجام سفرهای غیرضرور و دریافت حق ماموریت از دولت بابت این سفرها متهم کرده بود.

اکنون تابش می گوید برای پاسخگویی به اتهاماتی که رسایی علیه وی مطرح کرده، در حال جمع آوری مستندات لازم است تا به صورت مستند به وی پاسخ دهد.

رسایی روز گذشته در یادداشت دیگری که در سایت شخصی خود منتشر کرد، اعلام کرد که از سفر به برزیل منصرف شده است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین