کد خبر: ۲۴۷۶۶۵
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶

«آذین» به جای «رسایی» راهی برزیل می شود

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان این که حمید رسایی نماینده تهران به دلایل شخصی در جام جهانی فوتبال 2014 در برزیل حضور نمی یابد، گفت: حسین آذین نماینده رفسنجان به نمایندگی از این کمیسیون و به جای رسایی به جام جهانی اعزام می شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رییس کمیسیون اصل 90 مجلس شورای اسلامی با بیان این که حمید رسایی نماینده تهران به دلایل شخصی در جام جهانی فوتبال 2014 در برزیل حضور نمی یابد، گفت: حسین آذین نماینده رفسنجان به نمایندگی از این کمیسیون و به جای رسایی به جام جهانی اعزام می شود.

«محمدعلی پورمختار» در جلسه علنی روز سه شنبه مجلس در جمع خبرنگاران و در پاسخ به سوال خبرنگار ایرنا درباره علت حضور نیافتن رسایی در برزیل افزود: من صبح امروز با آقای رسایی در این راستا صحبت کردم و وی اعلام کرد که به دلایل شخصی نمی تواند به مسابقات جام جهانی برود.

وی ادامه داد: دلایل شخصی آقای رسایی از نظر من قانع کننده بود از این رو کمیسیون اصل 90 مجلس، حسین آذین نماینده رفسنجان و عضو این کمیسیون را به همراه دو کارشناس دیگر از کمیسیون اصل نود مجلس به این مسابقات اعزام می کند.

** کمیسیون فرهنگی حق دخالت در تصمیم گیری کمیسیون اصل 90 را ندارد

رییس کمیسیون اصل 90 مجلس همچنین در پاسخ به این سوال که چرا کمیسیون فرهنگی مجلس با حضور رسایی در مسابقات جام جهانی مخالفت کرده است، اظهارداشت: این موضوع به کمیسیون فرهنگی مجلس هیچ ربطی ندارد و این کمیسیون در تصمیم گیری های کمیسیون های اصل 90 اجازه دخالت ندارد.

پورمختار تصریح کرد: کمیسیون اصل 90 حق نظارت بر عملکرد سایر کمیسیون های مجلس را براساس قانون دارد.

حمید رسایی نماینده مردم تهران که مسوول پیگیری پرونده فساد در فوتبال است قرار بود به نمایندگی از این کمیسیون در مسابقات جام جهانی فوتبال برزیل 2014 حضور یابد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین