کد خبر: ۲۴۷۸۵۸
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۵۴
در مکالمه تلفنی وزرای خارجه ایران و عراق مطرح شد

تاکید ظریف بر ضرورت حمایت موثر بین المللی از دولت و ملت عراق

«محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه در مکالمه تلفنی با همتای عراقی خود بر ضرورت حمایت موثر بین المللی از دولت و ملت عراق تاکید کرد و داعش و گروه های تکفیری را دشمن همه مردم عراق دانست.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا از اداره کل دیپلماسی رسانه ای وزارت امور خارجه، به دنبال هجوم گروه های تروریستی به شهر موصل عراق ، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه عصر امروز (چهارشنبه) در تماس تلفنی با هوشیار زیباری وزیر امور خارجه عراق ، ضمن محکوم کردن اقدامات اخیر این گروهها که منجر به کشته، زخمی و آواره شدن تعدادی از شهروندان عراقی شده است، مراتب حمایت جمهوری اسلامی ایران از دولت و ملت عراق در مبارزه با تروریسم را اعلام کرد.

وزیر امور خارجه در این گفت و گو بر ضرورت حمایت موثر بین المللی از دولت و ملت عراق در مبارزه علیه تروریسم تکفیری تاکید کرد.

وزیر امور خارجه عراق نیز که برای شرکت در اجلاس مشترک اتحادیه عرب و اتحادیه اروپایی در یونان به سر می برد، ضمن ارایه گزارشی از آخرین تحولات امنیتی عراق، از تماس وزیر امور خارجه و حمایت های سیاسی جمهوری اسلامی ایران از دولت و مردم کشورش تشکر کرده و بر عزم دولت، ملت و گروه های سیاسی عراق برای ایستادگی در مقابل تروریسم تاکید کرد.

دو طرف در این گفت و گو با تاکید بر اینکه داعش و گروه های تکفیری دشمن همه مردم عراق هستند، بر ضرورت تقویت و تحکیم همبستگی ملی در مقابله با تروریست ها تاکید کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین