کد خبر: ۲۴۷۹۹۵
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۸

تشکر دختر صدام از داعش

در پی حملات گروه داعش به موصل و دیگر شهرهای عراق و کنترل برخی شهرها، دختر صدام با بیان اینکه وی روزی به عراق بازخواهد گشت، گفت: من از عقب‌نشینی نیروهای دولتی عراق از شهرهای این کشور بسیار خرسندم.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رغد صدام، دختر صدام، دیکتاتور سابق عراق در گفتگویی تلفنی با روزنامه فرامنطقه‌ای القدس‌العربی گفت: من از پیروزی‌های مخالفان دولت کنونی عراق و همچنین عقب‌نشینی نیروهای دولت نوری مالکی، نخست‌وزیر این کشور از شهرهای عراق بسیار خرسند و خوشحالم. 
 
وی افزود: خوشحالم که عزت ابراهیم، رهبر حزب بعث عراق و گروه حامی وی در یکپارچه‌کردن گروه‌های دیگر از جمله گروه "دولت اسلامی عراق و شام" موسوم به داعش و ارتش مجاهدین برای سلطه بر شهرهای سنی‌نشین عراق پیروز شده‌اند. 
 
رغد با بیان اینکه وی لحظه به لحظه حوادث عراق را دنبال می‌کند، گفت: من مطمئنم که روزی به عراق بازمی‌گردم و برای شادی روح پدرم فاتحه می‌خوانم! 
 
وی خاطرنشان کرد: من با اینکه از نزدیک شاهد حوادث عراق هستم اما هیچ‌گونه فعالیت سیاسی انجام نمی‌دهم. 
 
از سوی دیگر حریر حسین کامل، دختر رغد صدام نیز از تحولات حاصل شده در عراق و به ویژه عقب‌نشینی نیروهای دولتی عراق از تکریت ابراز خشنودی کرد. 
 
به گزارش ایسنا، پیشتر دولت عراق رغد صدام و دیگر مسئولان نظام سابق این کشور را در لیست افراد تحت تعقیب قرار داده بود. رغد صدام و خواهرش، رنا در حال حاضر در اردن و ساجده طلفاح، مادر وی در قطر به سر می‌برند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین