کد خبر: ۲۴۷۹۹۷
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۴
واکنش رسانه‌ها به قضاوت نیشیمورا

تمام دنیا علیه داور ژاپنی؛ خجالت نمی‌کشی؟!

برزیل در دیدار افتتاحیه جام جهانی در شرایطی از سد کرواسی گذشت که خیلی‌ها معتقدند که پنالتی روی فرد به هیچ وجه درست نبوده و تصمیم بحث‌برانگیز داور ژاپنی بوده که باعث شده میزبان در اولین بازی خود به پیروزی برسد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: رسانه‌های جهان یک روز پس از آغاز جام جهانی تیتر یک خود را به بازی افتتاحیه اختصاص دادند و علاوه بر پوشش اخبار و عکس های مربوط به بازی برزیل و کرواسی نوشته‌اند که داور ژاپنی بازی را برای میزبان در آورد!

به گزارش ایسنا، روزنامه‌ها و سایت‌های ورزشی کرواسی هم که مثل مربی تیم کشورشان از تصمیم داور ژاپنی عصبانی بودند تیترهایی با این مضمون زدند که " نیشیمورا! خجالت نمی‌کشی؟"

* روزنامه‌ "اوله" آرژانتین: برزیل با هدیه بزرگ داور ژاپنی کرواسی را برد. فرد خود را روی زمین انداخت و مدافع حریف را خطا کار نشان داد. اگر برزیلی‌ها به همین گونه کمک بگیرند کارشان در ذهن‌ها خواهد ماند. این روزنامه‌ در صفحه نخست سایت خود هم نیشیمورا را در لباس برزیل به تصویر کشیده است.

* ‌روزنامه‌ "ال‌پائیس" اسپانیا: نیمار بهتر از کمک نیشیمورا. برزیل با کمک داور به بازی برگشت.

* روزنامه‌ "اکیپ" فرانسه: برزیل با نیمار و داور ژاپنی نتیجه‌ را برگرداند.

* روزنامه‌ "گاردین" انگلیس: نیمار پیروزی اول را برای برزیل به دست آورد. و ناگهان یک پنالتی از ناکجا آباد!

* روزنامه‌ "گاتزتا دلو اسپورت" ایتالیا: برزیل به کمک نیمار رو به جلو حرکت می‌کند. اسکار و نیمار فرصت‌های خوبی را خلق کردند، اما زمانی که تساوی محتمل‌ترین نتیجه‌ بود، نیشیمورا سرنوشت را عوض کرد.

* روزنامه‌ "گلوبو اسپورت" برزیل: نیمار ناجی شد. داور هم اشتباه کرد.

* روزنامه‌ "دیلی میل" انگلیس: برزیل خوش شانس. میزبان برد را با شیرجه فرد به دست آورد. یکی از سخت‌گیرانه‌ترین پنالتی تاریخ و دو گل از نیمار.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین