کد خبر: ۲۴۸۰۲۴
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۱۱

اظهارات علم‌الهدی درباره شبکه‌های اجتماعی، مذاکرات‌ هسته‌ای و بی‌حجابی

علم‌الهدی با اشاره به خباثت غرب در کنفرانس ژنو خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری دست دولت را در مدیریت کشور باز گذاشت، اما ایشان همواره اعلام کردند که مذاکرات هسته‌ای به نتیجه نمی‌رسد و بارها در خصوص این مذاکرات فرمودند «دیدید که از مذاکرات نتیجه نگرفتید»؟
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: امام جمعه‌ی مشهد گفت: من با شبکه‌های اجتماعی مخالف نیستم بلکه با ولنگاری و بی مرز بودن و عدم مدیریت این شبکه‌ها مخالفم.

آیت الله سید «احمد علم‌الهدی» در خطبه‌های «عبادی - سیاسی» نماز جمعه این هفته مشهد مقدس، در جمع زائران و مجاوران حضرت رضا(ع)، اظهار کرد: مخالفت با ولنگاری و بی‌مرز بودن شبکه‌های اجتماعی بعلت آن است که این شبکه‌ها بعنوان ابزار نفوذ و سلطه‌ی فرهنگی دشمنان بر جوانان است و برخورد با این جریان، برخورد سیاسی نیست، برخورد با این مسأله، پیوند مستقیمی به وجود مقدس امام زمان(عج) دارد.

امام جمعه‌ی مشهد با تبریک فرخنده میلاد حضرت مهدی(عج) و تشکر و قدردانی از نمازگزاران بعلت شرکت در اجتماع عظیم منتظران این حضرت تصریح کرد: دشمن هر سال دشمنی خود را افزون‌تر می‌کند، در زمان انقلاب بعلت نقطه‌ی استراتژیک و جغرافیایی ایران در منطقه و در زمان حاضر بعلت اسلام هراسی و شیعه هراسی است که در جهت دشمنی با ایران به پاخاسته است.

علم‌الهدی با تأکید بر اینکه «مزدوران وهابی با همکاری کفار، شیعیان را قتل عام می‌کنند»، خاطرنشان کرد: امروزه رقیب استکبار جهانی در کره زمین، رقیب اقتصادی، سیاسی و نظامی نیست، هژمونی آمریکا و استکبار جهانی طوری است که خود را بر همه‌ی قدرت‌های اقتصادی، سیاسی و نظامی چیره می‌داند.

وی با تأکید بر اینکه «رقیب آمریکا، در جهانی‌سازی و جهان‌شمولی اسلام است»، یادآور شد: جریانی که در مقابل آمریکا استوار ایستاده و مدعی جهانی‌سازی است و دکترین کاملی برای بشر دارد، اسلام نام دارد.

علم‌الهدی افزود: شیعه برای جهانی‌سازی عنصر آسمانی سراغ دارد که زنده است و این عنصر آسمانی با فرهنگ تام الهی و آسمانی سراسر اسلامی، جهان را به سوی تعالی انسانی مدیریت می‌کند.

امام جمعه‌ی مشهد یادآور شد: قدرت‌هایی که از نظام لیبرال، 2 قرن و نیم جز اسفناکی چیزی ندیدند، با آمدن یک مدیریت فوق بشری نابود می‌شوند.

عضو مجلس خبرگان تصریح کرد: در یکی از دانشگاه‌های فرانسه، کنفرانسی با محوریت سیاست غرب در قرن 21 برگزار شد که در آن سیاستمداران جهان از جمله اسحاق رابین ملعون، رئیس رژیم صهیونیستی سخنرانی کردند، اسحاق رابین مدعی شد که قرن 21 قرن زور، پول و اقتصاد نیست، بلکه قرن فرهنگ و ایدئولوژی است.

وی ادامه داد: اسحاق رابین در این کنفرانس اظهار کرد که قوی‌ترین ایدئولوژی فرهنگ است و اسلام را باید ساقط کرد.

علم‌الهدی با اشاره به خباثت غرب در کنفرانس ژنو خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری دست دولت را در مدیریت کشور باز گذاشت، اما ایشان همواره اعلام کردند که مذاکرات هسته‌ای به نتیجه نمی‌رسد و بارها در خصوص این مذاکرات فرمودند «دیدید که از مذاکرات نتیجه نگرفتید»؟

امام جمعه‌ی مشهد افزود: غرب با این تفکر و اندیشه‌ی ضد جهانی‌سازی اسلام، شیعه‌کشی راه می‌اندازند و در راستای شیعه هراسی و اسلام هراسی، کشورهای مختلف را بسیج می‌کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: «فوکویاما» نظریه‌پرداز رژیم صهیونیستی معتقد است که شیعه یک پرنده با دو بال سرخ و سبز است که بال سرخ آن، جریان عاشورا و بال سبز آن حضرت مهدی(عج) و انتظار فرج است.

وی خاطرنشان کرد: فوکویاما معتقد است تا زمانی که شیعه این دو بال را دارد، همه‌ی کره زمین را در سیطره خود دارد و هیچ کس نمی‌تواند این پرنده را شکار کند.

علم‌الهدی با بیان اینکه «این نظریه‌پرداز صهیونیستی معتقد است که باید این دو بال را از هم جدا کرد»، تصریح کرد: بال سرخ که یادآور قیام عاشورا و کربلاست و از بین رفتنی نیست، اما اگر جوانان با توسعه‌ی فساد و فحشا، به سراغ نفسانیت بروند، بال دوم که مربوط به مهدویت و انتظار فرج است از میان می‌رود.

امام جمعه‌ی مشهد با بیان اینکه «دشمن از طریق شبکه‌ی اجتماعی فساد را در مغز جوانان شیعه نفوذ می‌دهد»، ادامه داد: خواهران و براداران، شما را به جان امام زمان(عج) قیام کنید، بجنگید و راه علاج را خودتان بیابید.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه «با این برچسب‌ها و تحریم‌ها، خود مردم باید نسل جوان را از آلودگی حفظ کنند»، افزود: برای مقابله با معضل بی‌حجابی باید با حرکت عمومی بپا خیزید و نگذارید دشمنان بال سبز شیعه را از میان ببرند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه «برخی اهل دین مدعی هستند که هیجان نیمه‌ی شعبان و شهادت حضرا زهرا(س) نشان از نزدیکی فرج دارد»، خاطرنشان کرد: نیمه‌ی شعبان هر سال باشکوه‌تر از سال پیش برگزار می‌شود و توسعه‌ی روزافزون هیجان مردم در نیمه‌ی شعبان و شهادت حضرت زهرا(س) نشان از نزدیک شدن فرج دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین