کد خبر: ۲۴۸۱۹
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۸۴ - ۱۸:۲۴

اعترافات جديد قديمي‌ترين زنداني زن زندان اوين

آفتاب‌‌نیوز : چندي پيش فاطمه متهم به قتل يک مرد كه به قديمي‌ترين زنداني زندان اوين معروف شده است با قاضي شعبه 102 دادگاه عمومي _ جزايي شهر ري تماس گرفت و مدعي شد قصد دارد نزد قاضي اعترافات جديدي را مطرح كند.
 
قاضي دادگاه پس از تماس فاطمه او را به دادگاه احضار كرد كه متهم در ميان راه از دست ماموران گريخت.
 
یک هفته پس از فرار متهم در حالي كه هيچ سرنخي از او در دست نبود، فاطمه به كلانتري 132 نبرد تهران مراجعه كرد و خود را تسليم ماموران كرد.

 فاطمه پس از انتقال به زندان ادعاي قبلي خود را در مورد اعترافات جديد مطرح كرد كه قاضي شعبه 102 دادگاه عمومي _ جزايي شهر ري براي امروز وقت محاكمه تعيين كرد. 

فاطمه صبح امروز براي محاكمه به دادگاه شهرري آورده شد و جلسه محاكمه او با حضور وكيل مدافعش و اولياي دم مقتول به صورت علني برگزار شد.
 
فاطمه در اين جلسه با انكار اعترافات قبلي خود گفت: من از موضوع قتل خبر نداشتم و به درخواست همسر و برادر شوهرم در مراحل بازپرسي اعترافاتي را مطرح كردم. 

پس از كشته شدن مقتول، همسر و برادر شوهرم موضوع سم را به من گفتند و خواستند كه در تحقيقات آنها را مطرح كنم. 

متهم به قتل ادامه داد: در مدت 13 سال به خاطر همسرم سكوت كرد و موضوع را مطرح نكردم. 

قاضي دادگاه با توجه به اينكه اقرار و اعترافات متهم با نحوه قتل مطابقت داشت همسر و برادر شوهر فاطمه را براي تحقيقات به دادگاه احضار كرد و قرار است جلسه بعدي محاكمه پس از تحقيقات برگزار شود.
 
اين زن متهم است 13 سال پيش مردي را با خوراندن سم به قتل رسانده است كه پس از تاييد حكم اعدام متهم رسيدگي به اين پرونده با دستور رييس قوه قضاييه در دستور كار دادگستري استان تهران قرار گرفته بود. 

بر اساس پرونده اتهامي اين متهم، سيزده‌ سال‌ پيش‌ در يكي‌ از روزهاي ‌تيرماه‌ ماموران‌ پليس شهرري‌ به‌ يک‌ اتومبيل‌ كه‌ كنار بزرگراهي‌ در نزديكي‌ شهرري‌ متوقف‌ شده‌ بود، ظنين‌ شدند. 

كارآگاهان‌ وقتي‌ به‌ خودرو نزديک‌ شدند، ‌ مرد جواني‌ را ديدند كه پشت‌ فرمان‌ افتاده‌ است‌. ماموران‌ پس‌ از شكستن‌ قفل‌ در اتومبيل‌ وارد آن‌ شدند و با جسد مرد جوان‌ مواجه شدند. 

جسد به‌ پزشكي‌ قانوني‌ انتقال‌ يافت‌ و پزشكان‌ بعد از كالبد شكافي‌ جسد اعلام‌ كردند كه‌ اين‌ مرد در اثر خوردن‌ سم‌ جان‌ سپرده‌ است‌.
 
ماموران‌ پليس‌ آگاهي‌ در جريان‌ تحقيق‌ پي‌ بردند كه‌ مقتول‌ مردي‌ 40 ساله‌ به‌ نام‌ مجيد است‌ كه‌ در بازگشت‌ از خانه‌ يكي‌ از آشنايان‌ و هنگام‌ رانندگي‌ در بزرگراه‌ مرده‌ است‌.

 پليس‌ ساكنان‌ اين‌ خانه‌ را كه‌ زن‌ و شوهري‌ بودند، شناسايي‌ كرد و به‌ دستور بازپرس‌ دادسراي‌ شهرري‌، اين‌ زن‌ و شوهر كه‌ از آشنايان‌ مقتول‌ بودند، بازداشت‌ شدند. 

همسايه‌هاي‌ اين‌ زوج‌ شهادت‌ دادند كه‌ مرد مقتول‌ چند ساعت‌ قبل‌ از مرگش‌ در خانه‌ اين‌ زوج‌ بسر مي‌برد و در آن‌ زمان‌ شوهر اين‌ زن‌ در خانه‌ نبوده‌ و مرد مقتول‌ با زن‌ در خانه‌ تنها بوده‌اند. 

بازجويي‌ از اين‌ زن‌ 37 ساله‌ به‌ نام‌ فاطمه‌ آغاز شد و او پس‌ از چند روز تحقيق‌ سرانجام‌ به‌ قتل‌ اعتراف‌ كرد. 

وي‌ درخصوص‌ جنايت‌ گفت‌: مجيد (مقتول‌) دوست‌ خانوادگي‌ ما بود و ما با هم‌ رفت‌وآمد داشتيم‌. در اين‌ رفت‌وآمدها با مجيد رابطه‌ام‌ صميمي‌تر شد بطوري‌ كه‌ او در غياب‌ شوهرم‌ به‌ خانه‌ ما مي‌آمد.
 
مجيد از چند روز قبل‌ از حادثه‌ اصرار داشت‌ كه‌ از شوهرم‌ طلاق‌ بگيرم‌ و با او ازدواج‌ كنم‌ اما من‌ شوهر و بچه‌هايم‌ را دوست‌ داشتم‌ و نمي‌دانستم‌ چگونه‌ بايد از دستش‌ خلاص‌ شوم‌.
 
زن گفت :روز حادثه‌ مجيد به‌ خانه‌ام‌ آمد و من‌ تنها بودم‌. او مقداري‌ سم‌ به‌ من‌ داد و گفت‌ اين‌ سم‌ را به‌ شوهرت‌ بخوران‌ تا بميرد و ما بدون‌ مانع‌ با يكديگر ازدواج‌ كنيم‌. من‌ هم‌ براي‌ اينكه‌ از خودم‌ دفاع‌ كنم‌ و از اصرارهاي‌ او براي‌ جدايي‌ از همسرم‌ راحت‌ شوم‌، مخفيانه‌ در غذاي‌ او مقداري‌ از همان‌ سمي‌ كه‌ خودش‌ خريده‌ بود، ريختم‌ كه‌ بعد از خوردن‌ غذا از من‌ خداحافظي‌ كرد و رفت‌. 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین