کد خبر: ۲۴۸۹۴۳
تاریخ انتشار : ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۲۱:۱۲

شبکه اینترانت بسیج راه اندازی می شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور، به راه اندازی شبکه شهاب در بسیج اشاره کرد و گفت: این شبکه تاکنون به ۳۰ هزار نقطه مشترک رسیده است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش خبرنگار مهر، سردار محمدرضا نقدی پیش از ظهر چهارشنبه در پرسش و پاسخ در جلسه گردهمایی منطقه ای ائمه جمعه کشور با عنوان اینکه، شبکه شهاب شبکه اینترانت و پاک است و بزودی این شبکه به خانه ها کشیده می شود.

سردار نقدی با اشاره به اینکه بسیج با آنکه صبغه اعتقادی بالایی دارد ولی تعریف اعتقادی تاکنون نداشته، گفت: طرح صالحین تنها طرحی است که در هیچ جایی نسبت به آن جواب منفی نشنیده ایم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور تصریح کرد: موفق شدیم در طرح صالحین از وجود ۲۰ هزار روحانی استفاده کنیم و برنامه داریم از کل ۱۷۰ هزار روحانی فعال کشور بهره بریم.

سردار نقدی ادامه داد: رسیدن به اینکه چه مقدار از مردم محله و شهر در صفهای نماز جماعت و جمعه شرکت می کنند از جمله چشم انداز بسیج در جامعه است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور در پاسخ به ضرورت توسعه پوشش آنتن دهی رسانه ملی گفت: صدا و سیما، قرارگاه و ستادی دارد که سعی می کنند آنتن دهی رسانه ملی را در مناطق بالا برند.

وی اظهار داشت: همچنین قراردادی با صدا و سیما داریم تا آنتن دهی را بالا بریم و اکنون مشکل ما تنها روستاهای کوچک نیستند بلکه در شهرها نیز از نظر آنتن دهی شبکه ها مشکل داریم.

سردار نقدی با عنوان اینکه، درباره تلویزیون نیز انتقادهایی وارد است گفت: برخی صحنه ها، موسیقی و برنامه می تواند تاثیرات مخربی داشته باشند و باید تذکراتی داده تا اصلاح شود.

وی درباره دوگانگی حرفهای برخی مدیران افزود: اگر از انحرافات شبکه های خارجی صحبت می شود، حرف ولایت است و اگر مدیری غیر از این می گوید، نادرست است و نباید سرچشمه هایی که مردم تغذیه می کنند، آلوده باشد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفان کشور گفت: طبق قانون دولت ملکف است شرایط لازم را برای رشد اخلاقی فراهم آورد و با تمام مظاهر فساد مبارزه کند و اگر شاخص های فرهنگی را تعریف کنیم و پرونده های جرائم پایین آمد، یعنی اصلاح فرهنگی صورت گرفته است.

سردار نقدی اظهار داشت: بر اساس آمارها باید عمکرد دولتها را بسنجیم و اگر به عنوان نمونه آمار طلاق در اول و آخر کار دولت کاهش داشت، یعنی موفق بوده است.

وی تصریح کرد: بحث فرهنگی مختص دولت است و آموزش و پرورش، دانشگاهها در دست دولت است و باید در حوزه فرهنگی فرهنگسازی شود.

رئیس بسیج مستضعفان کشور ادامه داد: اگر برآیند آموزشها، فرهنگسازی و تلاشها سبب کاهش جرایم و طلاق شد نشان دهنده توفیق دولتهاست.

وی با اشاره به اینکه بنای بسیج بر کمک مردمی است تاکید کرد: همانند زمان جنگ باید مردم وارد عرصه شوند و حمایت کنند زیرا اعتبار اندکی به سازمان داده می شود که در اختیار رده ها و حلقه های صالحین قرار داده می شود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین