کد خبر: ۲۴۸۹۵۹
تاریخ انتشار : ۲۹ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۳۸

جام جهانی 2014؛ اسپانیا در آستانه حذف قرار گرفت

تیم ملی فوتبال اسپانیا نیمه نخست دیدار برابر شیلی را دو بر صفر بازنده شد تا در آستانه حذف از جام جهانی 2014 قرار بگیرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: این دیدار حساس از گروه دوم رقابت های جام جهانی 2014 ساعت 23 و 30 دقیقه امشب در شهر ریودوژانیرو برزیل آغاز شده است.

اسپانیا مدافع عنوان قهرمانی درحالی وارد میدان شد که برای حفظ شانس صعود خود باید برابر شیلی به برتری دست یابد چراکه قهرمان سال 2010 جهان نخستین دیدار خود را با شکست عجیب 5 بر یک مقابل هلند به پایان برده است. 

اسپانیا در دقایق نخست یک فرصت مناسب گلزنی را توسط دیه گو کاستا از دست داد و با مرور زمان، هافبک های جنگنده شیلی اجازه بازیسازی را به ماتادورها ندادند. 

در دقیقه 19 این دیدار، اشتباه ژابی آلونسو توپ را به وارگاس مهاجم شیلی رساند که این بازیکن به خونسردی و با از پیش روی برداشتن ایکرکاسیاس دروازه مدافع عنوان قهرمانی را باز کرد.

اسپانیا که نشانی از تیم با طراوات گذشته اش ندارد توانی برای جبران گل خورده نداشت و در دقیقه 43 گل دوم را هم دریافت کرد.

در این دقیقه ضربه آزاد آلکسی سانچز توسط کاسیاس دفع شد اما ضربه برگشتی را آراگونز با شوتی زیبا به گل دوم شیلی تبدیل کرد.

نیمه اول دو بر صفر به سود شیلی تمام شد تا اسپانیا با تمامی بازیکنان گران قیمت خود در آستانه وداع از جام بیستم قرار بگیرد. 

اسپانیا که برای حفظ شانس صعود خود نیاز مبرمی به پیروزی دارد، این دیدار را با ترکیب ایکر کاسیاس، خاوی مارتینز، آندرس اینیستا، پدرو رودریگز، ژابی آلونسو، سرخیو راموس، جوردی آلبا، دیه گو کاستا، سیلوا و آزپیلی کیتا آغاز کرد.

برای شیلی نیز در این دیدار، براوو، مه نا، ایسلا، سیلوا، آلکسیس سانچز، ویدال، وارگاس، مه دل، یارا، آراگونز و دیاز از ابتدا وارد میدان شدند.

به گزارش ایرنا، در دیگر دیدار امشب، ساعتی قبل هلند با نتیجه 3 بر 2 استرالیا را شکست داد و با 6 امتیاز صدرنشین باقی ماند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین