کد خبر: ۲۴۹۶۸۲
تاریخ انتشار : ۰۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱

تهیه‌کننده «ستایش»: به شایعه‌ها توجه نکنید/ سری سوم را هم می سازیم

او درباره ساخت فصل سوم مجموعه «ستایش» هم توضیح داد: دستور تولید فصل سوم «ستایش» از جانب شبکه صادر شده و با توجه به حساسیت مدیر محترم شبکه سه و مدیر محترم گروه فیلم و سریال درباره تولید مجموعه، جلسه‌ای برای سرعت در روند نگارش و تولید با من و نویسنده برگزار شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: آرمان زرین‌کوب در گفت‌وگویی کوتاه درباره‌ روند تولید فصل سوم مجموعه «ستایش» توضیح داد و خبر توقف پخش سریال «ستایش 2» به دلیل پایین بودن کیفیت آن را نادرست خواند.

تهیه‌کننده «ستایش 2» خطاب به بینندگان این سریال تاکید کرد: به شایعه‌ها توجه نکنید.

زرین‌کوب در گفت‌وگو با ایسنا در پاسخ به اینکه قرار است داستان «ستایش 2» قرار است چند بخش دیگر ادامه داشته باشد؟ گفت: فصل دوم این مجموعه تا قسمت 70 ادامه دارد و پخش «ستایش 2» تا اواسط مرداد ماه به طول می‌انجامد.

او درباره ساخت فصل سوم مجموعه «ستایش» هم توضیح داد: دستور تولید فصل سوم «ستایش» از جانب شبکه صادر شده و با توجه به حساسیت مدیر محترم شبکه سه و مدیر محترم گروه فیلم و سریال درباره تولید مجموعه، جلسه‌ای برای سرعت در روند نگارش و تولید با من و نویسنده برگزار شد. فصل سوم شامل 30 قسمت دیگر می‌شود، یعنی فصل سوم در قسمت 100 تمام می‌شود.

زرین‌کوب درباره اینکه از نظر جذب مخاطب و طبق آمار تلویزیونی، «ستایش 2» چند درصد مخاطب دارد؟ گفت: «ستایش» از معدود مجموعه‌های هفتگی تلویزیون است، بیشتر مجموعه‌ها هر شب روی آنتن می‌روند. از نظر جذب مخاطب و میزان بیننده بین این دو نوع مجموعه تفاوت وجود دارد. طبق نظرسنجی تلویزیون «ستایش 2» 64 درصد بیننده دارد. این برای یک مجموعه هفتگی آمار قابل توجهی است و نشان می‌دهد مخاطبان تلویزیون فصل دوم این مجموعه را به دلیل داستان پرکشش و جذاب آن می‌پسندند.

داریوش ارجمند،‌ نرگس محمدی‌، مهدی سلوکی‌، سیما تیرانداز‌، حدیث میرامینی،‌ امیرمحمد زند‌، رامسین کبریتی بازیگران ستایش 2 هستند.

داستان «ستایش 2» به این شرح است:‌

22 سال از فرار ستایش و فرزندانش می‌گذرد؛ اینک هر سه با هویتی دروغین و با نام فامیل رودباری زندگی می‌کنند. ستایش آسوده خاطر از اینکه با تغییر هویت خود و فرزندانش برای همیشه از چنگ حشمت فردوس گریخته است. او حالا صاحب رستورانی در رودسر است و اعتبار و شهرتی نیکو دارد و هرگز تصور نمی‌کند سرنوشت یک بار دیگر او و حشمت فردوس را رو در روی هم قرار دهد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین