کد خبر: ۲۴۹۸۰۶
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۳۹۳ - ۰۹:۳۷

این آپارتمانها متری16میلیون تومان!

روز گذشته در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی در غرب تهران در محدوده سعادت‌آباد، یک پروژه مسکونی نوساز با عنوان «برج باغ هوشمند» برای معرفی و فروش به بازار خرید عرضه شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دنیای اقتصاد نوشت: فروشنده واحدهای لوکس این برج باغ به متقاضیان اظهار کرده است: واحدهای این برج باغ قابل توجه لوکس‌نشینان و مشکل‌پسندان است، زیرا این واحدهای مذکور واحدهای بهترین برج باغ هوشمند منطقه به حساب مي‌آيند.

روف گاردن، آلاچیق، آبنما، فضای بازی کودکان، جاروبرقی مرکزی، سالن بیلیارد، نمای چشمگیر، متریال برند و لابی مجلل به عنوان جزئی از امکانات تفریحی و رفاهی برای ساکنان این واحدها نام برده شده است. این برج باغ هوشمند شامل 10 طبقه است و تعداد واحدها 27 فقره ذکر شده است. طبق گفته نماینده فروش واحدهای مذکور در 3 طبقه بالا طبقات دو واحدی هستند و در 7 طبقه باقی مانده طبقات 3 واحدی هستند.

واحدها از متراژهای متنوعی برخوردار هستند، راکه متراژ واحدها از 100 تا 250 متر مربع است. سیستم هوشمند این برج طبق گفته نماینده فروش، آلمانی است این یکی از مزایایي است که به مشتریان خاطر نشان می‌کنند، زیرا این نماینده فروش اظهار می‌کند که سیستم هوشمند اغلب برج‌های دیگر چینی هستند. قیمت پیشنهادی هر متر مربع از واحدهای این برج باغ مسکونی از 11 میلیون تومان تا 16 میلیون تومان در نظر گرفته شده است که حداقل قیمت برای واحدهای طبقات پایین و حداکثر قیمت برای بالاترین طبقات برآورد شده است.

بالاترین طبقه این برج باغ، پنت هاوس در نظر گرفته نشده است و همان‌طور که اشاره شد بالاترین طبقه دو واحدی طراحی شده است. واحدهای مذکور تکمیل شده و آماده تحویل هستند و اگر خریدار مبلغ خرید را با بهترین شرایط پرداخت کند (یکجا) از تخفیف مناسبی بهره‌مند خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین