کد خبر: ۲۵۰۲۳۰
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

آخرین اخبار و تصاویر از سریال «مدینه»

کار آهنگسازی سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم به پایان رسیده و از اول ماه رمضان ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: سریال «مدینه» به کارگردانی سیروس مقدم که خود را برای پخش از شبکه یک سیما آماده می‌کند همچنان درحال تولید و ضبط سکانس‌های اصلی سریال است.

به گزارش تسنیم، عوامل تولید سریال «مدینه» بیش از 70 درصد کار را تصویربرداری کردند و در چند روز گذشته مشغول ضبط صحنه‌های خارج از شهر خود بودند و آن را به پایان رساندند.


کارن همایونفر کار آهنگسازی این سریال را تمام کرده تا کار برای پخش از شبکه یک سیما از ساعت 22 در ایام ماه رمضان آماده باشد و علیرضا قربانی خوانندگی تیتراژ این سریال را بر عهده دارد.

پریوش نظریه، شبنم مقدمی، مهرداد صدیقیان، آناهیتا افشار و مجید صالحی، بهزاد فراهانی، آتیلا پسیانی، مهدی سلطانی، رضا رویگری، مریم بوبانی، لیندا کیانی، شیوا ابراهیمی و با بازی سید مهرداد ضیایی، اسماعیل سلطانیان، بهنوش صادقی، داریوش سلیمی، علی صالحی، نوید خداشناس، امیر حمیدزاده، علیرضا مهران، کریم قربانی و آرش آصفی به عنوان بازیگر در این مجموعه مناسبتی حضور دارند.



گلاره عباسی، آرام جعفری و حمیدرضا هدایتی،‌ دیگر بازیگرانی هستند که به این مجموعه تلویزیونی اضافه شده‌اند.

شهرک چشمه، خیابان 17 شهریور، میدان راه‌آهن، جاده ورامین و همچنین شهر تنکابن از جمله لوکیشن‌های این سریال بودند.



سریال«مدینه» قصه زنی به نام مدینه با بازی پریوش نظریه است که بعد از درگذشت همسرش جهان، تصمیم دارد به همراه پسر خوانده اش، کارخانه جهان را به بهترین شکل ممکن اداره کند، اما همسر اول جهان مانعی جدی در راه اوست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین