کد خبر: ۲۵۰۵۴۰
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۹

برنامه روز هجدهم جام جهانی

با برگزاری دو دیدار در مرحله یک هشتم نهایی، روز هجدهم جام جهانی نیز به پایان خواهد رسید. با برگزاری دو دیدار در مرحله یک هشتم نهایی، روز هجدهم جام جهانی نیز به پایان خواهد رسید.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش ایسنا، جام جهانی برزیل در روز هجدهم با دو دیدار در مرحله یک هشتم نهایی پیگیری خواهد شد که اهمیت زیادی دارد.
 
* فرانسه - نیجریه، ساعت 20:30
 
فرانسه که در گروه خود موفق شد با دو پیروزی و یک تساوی صعودی قدرتمندانه به مرحله یک هشتم نهایی داشته باشد باید برابر نیجریه قرار گیرد که توانست بالاتر از بوسنی و ایران جواز حضور در این مرحله را به دست آورد. فرانسوی‌ها که امیدوار هستند نمایش کابوس‌وار جام جهانی قبل را به دست فراموشی بسپارند نسبت به دیگر تیم‌های مدعی راه آسان‌تری تا اینجا پیموده‌اند. آن‌ها توانستند تیم‌های هندوراس و سوئیس را شکست دهند و برابر اکوادور به تساوی بدون گل رسیدند.
 
فرانسه و نیجریه تاکنون یک بار برابر هم به میدان رفته‌اند که نیجریه توانسته در تنها دیدار این دو تیم به پیروزی برسد.
 
قضاوت این دیدار را مارک گیگر آمریکایی بر عهده دارد و علیرضا فغانی داور چهارم این دیدار است.
 
* آلمان – الجزایر، ساعت 00:30 (سه‌شنبه)
 
آلمان یکی از مدعیان جدی قهرمانی پس از سرگروهی در گروه G برابر تیم شگفتی‌ساز الجزایر قرار می‌گیرد. الجزایر موفق شد صعودی رویایی به مرحله یک هشتم نهایی داشته باشد. آن‌ها با متوقف کردن روسیه، جواز حضور در این مرحله را به دست آوردند. این دو تیم در جام جهانی 1982 اسپانیا برابر هم به میدان رفتند که الجزایر توانست در یک دیدار تاریخی آلمان را شکست دهد اما آلمان در بازی سوم گروهی خود با اتریش تبانی کرد تا این دو تیم همسایه به دور دوم جام جهانی راه یابند و الجزایر حذف شود. همین اتفاق باعث شده تا انگیزه تیم آفریقایی برای این دیدار بالا برود. دو تیم آلمان و الجزایر تاکنون دو بار برابر هم به میدان رفته‌اند که الجزایر هر دو دیدار را با پیروزی پشت سر گذاشته است.
 
قضاوت این دیدار را ساندرو ریکی از برزیل بر عهده دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین