کد خبر: ۲۵۰۶۱۷
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۶

جزئیات جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس

رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تکلیف ماندن یا نماندن خلعتبری در پرسپولیس به مدیرعامل باشگاه سپرده شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: تکلیف ماندن یا نماندن خلعتبری در پرسپولیس به مدیرعامل باشگاه سپرده شد.

حمیدرضا سیاسی پس از جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس ، اظهار داشت:‌در جلسه امروز ابتدا در خصوص وضعیت استعفای حمید استیلی صحبت شد. استعفای استیلی به دست ما رسید و حالا آن را به دبیرخانه مجمع باشگاه واقع در وزارت ورزش دفتر امیر خادم و وزیر ارسال کردیم تا آنها نظر نهایی و تصمیم نهایی را بگیرند.

وی درباره پرونده خلعتبری و سیدجلال حسینی نیز، گفت: درباره خلعتبری مقرر شد به زودی رحیمی اقدامات لازم را انجام دهد. هیأت مدیره نظرات خود را به رحیمی گفت و دستورات لازم را داد. حالا قرار است که وی در جلسه‌ای با خلعتبری وضعیت نهایی این بازیکن را مشخص و به نتیجه برسد. ما توپ را به زمین رحیمی و خلعتبری انداخته‌ایم تا خودشان تکلیف را طبق چارچوب باشگاه روشن کند.

سیاسی در مورد مشکلات سید جلال حسینی نیز گفت: در جلسه امروز درباره این بازیکن هیچ حرفی نزدیم.

وی درباره احتمال ترک هیأت مدیره توسط دکتر زادمهر نیز، گفت: ما ابتدا پس از مباحث اولیه خواجه‌وند عضو هیأت مدیره را به عنوان سخنگوی جدید باشگاه انتخاب کردیم تا بعد از استیلی در این خصوص مشکلی نداشته باشیم.

وی افزود: زادمهر هم بحث رفتنش اصلا مطرح نیست و مسئله‌ای نیست که بخواهیم ما درباره آن صحبت کنیم. هیچ صحبتی در خصوص رفتن زادمهر به راه‌آهن نیست و این حرف یک نوع شایعه است. شاید استیلی با ایشان دوستانه صحبت‌هایی داشته اما این موضوع ربطی به حضور زادمهر در راه‌آهن ندارد.

به گزارش فارس، سیاسی در پایان در پاسخ سؤالی که آیا عضو جدید به هیأت مدیره اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: در این باره باید شخص وزیر نظر بدهد و به مرتبط نمی‌شود. اضافه شدن و یا کم شدن هیأت مدیره پرسپولیس فقط با نظر وزیر است. وزیر باید نسبت به این موضوع اظهارنظر کند که انشاءالله مشکل خاصی نیست.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین