کد خبر: ۲۵۰۷۹۰
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۲۰:۲۷

مادر بزرگ سوآرز: دلیل گازگرفتن نوه‌ام را نمی‌دانم

«لی لا رنه پریس» مادربزرگ «لوییس سوآرز» در گفت و گویی با روزنامه LA CHOLA در مورد اتفاقات اخیر پیرامون نوه خود سخن گفته است.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: «لی لا رنه پریس» عقیده دارد ˈلوییسیتوˈ به عنوان چهارمین بچه خانواده 9 نفره، هیچ گاه خصوصیات تهاجمی در خانه نداشت و همواره پسر خوب و آرامی بود.

به گزارش ایرنا، او می گوید: نمی دانم چه بر سر او آمده است و دلیل گاز گرفتن های او را درک نمی کنم!

رنه پریس در این گفت و گو افزوده است: نمی دانم وقتی که او همه دلایل خوشحال و خوشبخت بودن را دارد، چرا دست به این عمل زشت می زند؟

وی در خصوص احتمال انجام این کار گفته است: تنها چیزی که می توانم به آن اشاره کنم این است که جدایی پدر و مادرش زمانی که او نوجوان بود و روزهای سختی که او در آن مقطع پشت سر گذاشت، می تواند توجیه خوبی برای این خصوصیت زشتش باشد.

رنه پریس در ادامه گفته های خود که در روزنامه ˈال پاییسˈ مونته ویدئو نیز بازتاب داشته نیز گفته است: لوییس همچون پدرش که یک ارتشی و البته یک فوتبالیست بود، طبع پرحرارت و گرمی دارد و هرگز فکر نمی کردم که او زمانی به یک فوتبالیست مشهور بدل شود.

«لوییس سوآرز» مهاجم جنجالی تیم ملی فوتبال اروگوئه با گاز گرفتن شانه «جورجیو کیلینی» مدافع تیم ملی ایتالیا به منفی ترین و منفورترین چهره جام جهانی 2014 فوتبال در برزیل تبدیل شد.

وی رسما از این بازیکن عذر خواهی کرد و تعهد اخلاقی داد که رفتارهای قبلی خود در گاز گرفتن بازیکنان تیم های حریف، همچون حیوانات را دیگر تکرار نکند.

این سومین باری است که «لوییس سوآرز» اروگوئه ای دست به چنین رفتار غیر ورزشی و حیوانی می زند که البته هر بار به دلیل این رفتار با محرومیت های مختلف روبه رو شده است.

بار اول وی در سال 2010 هنگامی که پیراهن تیم آژاکس هلند را بر تن داشت، در دیدار این تیم مقابل آیندهون، «عثمان بقال» مغربی را گاز گرفت و به خاطر این رفتار 7 جلسه محروم شد.

سوآرز با گذشت حدود سه سال از این ماجرا، فصل گذشته مجددا این رفتار غیرورزشی و حیوانی را زمانی که در ترکیب لیورپول انگلیس حضور داشت، تکرار کرد و این بار 10 جلسه محروم شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین