کد خبر: ۲۵۰۷۹۷
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۳ - ۲۱:۲۳

پرسپولیس تهران از سد پدیده گذشت/ حضور خلعتبری در ورزشگاه درفشی‌فر

پرسپولیس تهران در یک بازی تدارکاتی پدیده مشهد را برد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: دیدار تدارکاتی تیم‌های پرسپولیس تهران و پدیده مشهد با نتیجه 2 بر یک به نفع سرخپوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش ایسنا، در این دیدار که از ساعت 18 امروز (سه شنبه) در ورزشگاه درفشی‌فر تهران برگزار شده بود،‌ پرسپولیسی‌ها با پیراهن قرمز و بازیکنان تیم پدیده با پیراهن سفید پا به میدان گذاشته بودند.

در این دیدار سیاوش یزدانی (دقیقه 6) و سید علی فاطمی (دقیقه 11) برای تیم پرسپولیس موفق به گلزنی شدند. تک گل پدیده را نیز یونس شاکری در دقیقه 15 وارد دروازه سرخپوشان پایتخت کرد.

پرسپولیس تهران در نیمه نخست با ترکیب مکانی، صبوری، نورمحمدی، یزدانی، علی‌عسگر، نورالهی، کفشگری، عالیشاه، نوری، فاطمی و طارمی پا به میدان گذاشت.

در نیمه دوم نیز در ترکیب تیم پرسپولیس هادی نوروزی، بنگر، میثم حسینی، کمندری، صادقیان، دغاغله، عباس‌زاده، افشین اسماعیل زاده و فرشاد قاسمی حضور پیدا کردند. همچنین ساسان کنش‌لو که سابقه حضور در تیم‌های پایه منچسترسیتی را نیز دارد در نیمه دوم این دیدار برای دقایقی برای پرسپولیس پابه توپ شد.

این دیدار در پشت درهای بسته انجام شد. در این دیدار رضا نوروزی وارد زمین نشد و فقط به صورت انفرادی دور زمین تمرین کرد. از جمله حاشیه‌های دیدار امروز حضور خلعتبری در ورزشگاه درفشی فر و صحبت‌های او با علی دایی و علیرضا رحیمی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بود.

در ترکیب تیم پدیده بازیکنانی چون میلاد غریبی و‌ رضا عنایتی حضور داشتند. در این دیدار علی دایی سرمربی‌گری تیم پرسپولیس و علیرضا مرزبان سرمربی‌گری تیم پدیده مشهد را برعهده داشت.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین