کد خبر: ۲۵۱۱۱
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۴ - ۱۹:۳۴

محاکمه مردی که دخترش را با ضربات چاقو کشت

آفتاب‌‌نیوز : اين مرد متهم است 30 مردادماه سال گذشته با حمله به دو دختر 30 و 23 ساله‌اش ،ملینا و رومینا ،يكي از آنها را كشته و ديگري را با 52 ضربه چاقو مجروح كرده است.

 غلامحسين (متهم به قتل) پس از اين جنايت با مراجعه به كلانتري 172 حضرت عبدالعظيم خود را تسليم ماموران كرد و مدعي شد به خاطر حضور دخترانش در پارتي يكي از تيم هاي تهراني مرتكب اين كار شده است. 

مادر مقتول به عنوان اولياي دم در این دادگاه گفت: من قادر به صحبت نيستم و نه شكايتي دارم و نه تقاضاي ديه و قصاص. 

وكيل مدافع ملينا به نمايندگی از او گفت: موكل به خاطر اينكه توان روبرو شدن با پدرش را ندارد در اين جلسه حاضر نشده است. 

متهم تاكنون چند بار از زندان با دخترش تماس گرفته و او را تهديد كرده است. در اين حادثه ملينا دچار نقص عضو شده و تقاضاي مجازات قانوني و دريافت ديه را دارد. 

غلامحسین با قبول اتهاماتش گفت: من در مراحل بازجويي تمام حرفها را زده‌ام و آنها را قبول داردم. من 38 سال سابقه دبيري دارم. رومينا سال 73 رشته مهندسي شيمي دانشگاه آزاد قبول شد براي اينكه او با مشكل مالي روبرو نشود شب ها نيز كار مي‌كردم. رومينا پس از قبولي در دانشگاه با پسر تن پروري ازدواج كرد كه پس از مدتي از هم جدا شدند. من هشت ماه پس از طلاق دخترم متوجه ماجرا شدم. بعد از اين قضيه دخترم با مردي ازدواج كرد كه قبلا شش بار ازدواج كرده بود اما با اين مرد هم دچار مشكل شد و از او نيز طلاق گرفت. 

متهم ادامه داد: در مدت 10 سال هر بلايي كه او سرم آورد تحمل كردم و روز حادثه عقده هاي 10 ساله ام را خالي كردم. روز حادثه دو دخترم را داخل خودرويي ديدم دچار جنون شدم و آنها را با ضربه‌هاي چاقو زدم. اگر مي‌دانستم اين كار من در روحيه همسر و ديگر فرزندانم تاثير بدي مي‌گذارد هيچ وقت اين كار را نمي‌كردم. 

متهم در آخرين دفاعيات خود نيز گفت: هر پدر و مادري حق دارند از ناموس خود دفاع كنند. روز حادثه به من جنون آني دست داد و مرتكب قتل شدم.
 


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین