کد خبر: ۲۵۱۱۵
تاریخ انتشار : ۲۳ آبان ۱۳۸۴ - ۱۹:۴۸

مرد با دستانش ،دختر 18 ماهه را خفه کرد

آفتاب‌‌نیوز : نيمه شب سه شنبه 26 خردادماه سال گذشته زوج جواني كودك يک سال و نيمه خود را به نام آرزو به بيمارستان منتقل كردند. پزشكان كه نتوانسته بودند نوزاد دختر را به زندگي برگردانند، متوجه آثاري مبني بر خفگي دور گردن او شده و موضوع را به پليس اطلاع دادند .

در جريان تحقيق از والدين آرزو، مادر نوزاد همسرش را به عنوان قاتل دخترش معرفي كرد. با مطرح شدن اين ادعا ماموران كه با اظهارات ضد و نقيض پدر خانواده روبرو شده بودند، او را بازداشت و براي انجام تحقيقات به اداره دهم پليس آگاهي منتقل كردند.
 
متهم 36 ساله به نام علي اظهار داشت: پس از متولد شدن اولين فرزندمان كه يک پسر است همسرم تا 11 سال باردار نشد . به همين دليل حدود 5/1 ميليون تومان هزينه كردم تا همسرم باردار شد . از اين موضوع خيلي خوشحال بوديم و از همسرم خواسته بودم كه ديگر باردار نشود. اما مدتي قبل متوجه شدم همسرم براي سومين بار باردار شده است. از او خواستم كه بچه را سقط كند ولي او مخالف اين كار بود. وضع مالي‌ام خوب نبود و از سوي ديگر آرزو به بيماري كم خوني مبتلا بود. 

متهم افزود:روز حادثه همسرم آرزو را خواباند و خود به حمام رفت. در حال تماشاي فوتبال بودم كه در يک لحظه‌اي دچار جنون شدم.به سراغ آرزو رفتم بالشت را از زير سرش برداشتم و روي صورتش گذاشتم. وقتي مطمئن شدم ديگر نفس نمي‌كشد بالشت را دوباره زير سرش گذاشتم و مشغول تماشاي تلويزيون شدم.
 
مرد فرزندكش ادامه داد: همسرم وقتي از حمام بيرون آمد، متوجه رنگ پريدگي دخترمان شد و خواست او را به بيمارستان برسانم. چون دخترم سابقه بيماري كم‌خوني داشت، پيش خودم گفتم اگر در بيمارستان درباره علت وقوع حادثه سوال كردند مي‌توانم ادعا كنم او به دليل همان بيماري فوت كرده است.
 
پدر آرزو در حالي كه اين ادعا را مطرح مي‌كند كه پزشكان پزشكي قانوني پس از معاينه جسد فشار دست بر روي گلوي آرزو را علت مرگ او اعلام كرده‌اند. 

علي در حالي فردا محاكمه مي‌شود كه با توجه به ماده 220 قانون مجازات اسلامي مجازات او پرداخت ديه و حبس است و به قصاص محكوم نمي‌شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۴
0
0
واقعا نباید قصاص بشه باید آزاد بشه تا یه بار که مسابقه بوکس تماشا میکنه زنش و اون بچه اش رو هم بکشه طفلک کارش نیمه تموم مونده
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۷
0
0
سلام ، خداوند در قزآن می فرمایند که بعضی ها رو به جرم اینکه
دختران خود را زنده به گور کرده اند ، مجازات می کند و از آنها
می پرسد ، به کدامین جرم دختران خود را زنده به گور کردید؟؟؟؟؟، آنوقت این کدام ماده قانون مجازات اسلامی است که قاتل که پدر باشد ، قصاص نمی شود؟؟؟؟
قوانین اسلام باید از روی قرآن ، تدوین شود و نه از روی احادیث
جعلی و گفتارهای جعلی که سندیت با قرآن ندارند .
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین