کد خبر: ۲۵۱۲۹۵
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۸

حقیقی؛برجسته‌ترین دروازه‌بان آسیایی شد

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان برجسته‌ترین دروازه‌بان آسیایی جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل بوده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: جام جهانی 2014 برزیل با رکوردها و آمارهای متفاوتی همراه بود که در این بین نام بازیکنان تیم ملی فوتبال کشورمان هم که در گروه F با آرژانتین، نیجریه و بوسنی‌وهرزگوین همگروه بودند، به چشم می‌خورد.

پس از سومین کلین‌شیت مانوئل نویر در رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل که در بازی با فرانسه رقم خورد، سایت انگلیسی گل به وضعیت دروازه‌بان‌های جام پرداخته و برجسته‌ترین آنها را معرفی کرده است. علیرضا حقیقی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان نیز از نگاه این سایت برجسته‌ترین دروازه‌بان آسیایی جام بیستم معرفی شده است.

این سایت در خصوص وضعیت دروازه‌بان‌های جام جهانی 2014 برزیل نوشت: در این جام دروازه‌بان برجسته کم نبود. گیرمو اوچوا دروازه‌بان تیم ملی مکزیک یکی برجسته‌ترین دروازه‌بان‌های جام بود که اولین کلین شیت را هم انجام داد. بعد از او می‌توان به قاره آسیا پرداخت که علیرضا حقیقی از ایران برجسته‌ترین دروازه‌بان بود. وینسنت انیاما از تیم نیجریه و کیلور ناواس از تیم کاستاریکا که در ضربات پنالتی برابر یونان خوش درخشید، دیگر دروازه‌بان‌های برجسته جام جهانی 2014 بودند.

به گزارش تسنیم، این فهرست دروازه‌بان‌هایی بود که در مرحله گروهی هم نمره بالایی گرفتند و البته برخی از آنها نتوانستند به مراحل بالاتر راه پیدا کنند. در مراحل بالاتر و دور حذفی جام جهانی و در بین دروازه‌بان‌هایی که فرصت درخشیدن را داشتند، مانوئل نویر عملکرد بهتری داشته است و برجسته‌ترین دروازه‌بان جام بود. او به استثنای وقت‌های اضافی در بازی با الجزایر که یک گل دریافت کرد، از 5 مسابقه آلمان 4 بار موفق شده کلین شیت انجام دهد و تنها برابر غنا بود که در طول 90 دقیقه گل خورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین