کد خبر: ۲۵۱۵۵۰
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۵

نماینده مجلس: تدبیر دکتر روحانی سیر صعودی تورم را متوقف کرد

رییس مجمع نمایندگان شمال غرب کشور با مثبت ارزیابی کردن عملکرد دولت یازدهم گفت: تدبیر دکتر روحانی و دولت یازدهم، سیر صعودی تورم را متوقف کرد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: علی اکبر آقایی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت توانسته به شعارهای انتخاباتی خود عمل کند و تصویر شفافی از عملگرایی خود نشان دهد.

وی اظهار کرد: دکتر روحانی در مدت یک ساله اجازه نداد تورم سیر صعودی پیدا کند بلکه با تلاش خود توانست آن را از 44 درصد به سمت پایین سوق داده و ثابت نگه دارد.

وی، حاکمیت آرامش بر بازار و شکسته شدن فضای متشنجی که توسط دلالان و سودجویان به وجود آمده بود را از حرکتهای ارزشمند دولت یازدهم برشمرد.

نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: رییس جمهوری همچنین در سخنان اخیر خود در روز صنعت و معدن خبر داد دیگر وضع اسفناک سالهای گذشته تکرار نخواهد شد و این نشان دهنده عزم جدی دولت تدبیر و امید برای حرکت به سوی پیشرفت و ترقی است.

آقایی با اشاره به مساله تحریم ها نیز اظهار کرد: به گفته دکتر روحانی دیوار تحریم ها شکسته شده و دیگر هیچ چیزی نخواهد توانست این ترک خوردگی را ترمیم کند.

نماینده مردم سلماس در خانه ملت افزود: شکست تحریم ها با درایت رییس جمهوری نقطه عطفی در دولت یازدهم است و می توان گفت افقی روشن برای رشد عرصه های مختلف کشور می باشد.

وی با بیان اینکه دولت یازدهم وقتی آغاز بکار کرد شاهد مشکلات انبوه، پروژه های ناقص و وارث مشکلات بی شمار بود گفت: نباید از دولت انتظار داشت در مدت زمان کوتاهی تمامی مشکلات حل و تمامی شعارها عملی شود چرا که مشکلات حاکم بر عرصه های مختلف اعم از اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی در یک روز به وجود نیامده تا در یک روز هم حل شود.

وی ادامه داد: شاید گرانی هنوز بر بازار حاکم باشد اما این گرانی در حالت ثابت مانده و اجازه افزایش آن داده نشده است.

آقایی یادآوری کرد: دولت گام های بلندی برای درمان اقتصاد بیمار کشور برداشته و توانسته است بستر مناسبی برای شکوفایی اقتصاد کشور فراهم کند که نمونه بارز آن اعلام آمادگی سرمایه گذاران داخلی و خارجی برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین