کد خبر: ۲۵۱۵۶۵
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶

تیم ملی والیبال وارد تهران شد

تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز دوشنبه پس از رویارویی با لهستان در هفته پایانی لیگ جهانی وارد تهران شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: تیم ملی والیبال ایران بامداد امروز دوشنبه پس از رویارویی با لهستان در هفته پایانی لیگ جهانی وارد تهران شد.

به گزارش سایت فدراسیون والیبال، کاروان ملی پوشان والیبال ایران ساعت 1:30 بامداد دوشنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) وارد تهران شدند.

تیم ملی والیبال ایران در پایان دور مقدماتی با کسب 19 امتیاز رتبه دوم گروه یک لیگ جهانی را از آن خود کرد تا به همراه تیم های ایتالیا و برزیل (اول و سوم گروه) به مرحله نهایی این رقابت ها صعود کند.

تیم ملی والیبال ایران امروز دوشنبه را استراحت می کند و تمرینات آماده سازی خود را برای حضور شایسته در مرحله نهایی لیگ جهانی از سه شنبه آغاز می کند.

تیم ملی والیبال ایران 22 تیرماه تهران را به مقصد فلورانس ایتالیا ترک خواهد کرد.

ملی پوشان کشورمان با تیم های برزیل و روسیه در گروه دوم مرحله نهایی لیگ جهانی همگروه هستند.

 مرحله نهایی لیگ جهانی والیبال 25 تا 29 تیرماه در شهر فلورانس ایتالیا برگزار می شود.

6 تیم حاضر در این مرحله در 2 گروه 3 تیمی ابتدا به صورت دوره ای با هم به رقابت می کنند و سپس تیم های اول و دوم هر گروه به صورت ضربدری برگزار کننده دیدارهای نیمه نهایی خواهند بود.

تیم های برنده مرحله ضربدری برای کسب مدال طلا و بازنده ها برای کسب مقام سوم در آخرین روز رقابت ها به مصاف یکدیگر می روند.

بر اساس اعلام فدراسیون بین المللی والیبال در گروه اول مرحله نهایی تیم های میزبان (ایتالیا)، تیم اول گروه دو (آمریکا) و تیم قهرمان دسته دوم (یکی از تیم های استرالیا، فرانسه، هلند و بلژیک) با هم رقابت می کنند.

در گروه دوم نیز دو تیم صعودکننده از گروه یک (ایران و برزیل) به همراه تیم دوم گروه دو (روسیه) به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش فارس، مرحله نهایی دسته دو لیگ جهانی والیبال نیز از 22 تیرماه در سیدنی استرالیا آغاز خواهد شد تا چهار تیم استرالیا، بلژیک، هلند و فرانسه بخت خود را برای قهرمانی و کسب جواز حضور در فلورانس به دست آوردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین