کد خبر: ۲۵۱۵۷۹
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

دفاع تهیه کننده و مجری ماه عسل: این برنامه برند است و برای تغییرش ریسک نمی کنیم

احسان علیخانی تهیه کننده و مجری "ماه عسل" این برنامه را اثری سوژه محور می داند که با بهره گیری از تم هایی محدود قصه هایی نامحدود در بستر آن روایت می شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: احسان علیخانی تهیه کننده و مجری ویژه برنامه "ماه عسل" با تاکید بر سوژه محور بودن این برنامه گفت: ما در ماه عسل مبتنی بر سوژه ها پیش می رویم. من هیچ تفکیکی بین قصه ها قائل نیستم. ممکن است قصه ای مخاطب را به خنده وادار کند. قصه ای باعث بغض مخاطب شود. در ذهن او سوال ایجاد کند یا اساسا هیچ احساسی را برای او به دنبال نداشته باشد. مثل این که بخواهیم ده فیلم را ده شب ببینیم. طبیعی است که نسبت به هر یک واکنش خاصی خواهیم داشت.

او درباره تلخ بودن روایت بعضی از سوژه ها در این برنامه ادامه داد: به دلیل این که مبتنی بر قصه پیش می رویم، ممکن است در جاهایی احساس کنیم که بعضی قصه ها بیش از حد مخاطب را آزرده خاطر می کند و از آن ها صرف نظر کنیم اما باز هم خود من اعتقاد ندارم که قصه ای تلخ است بنابراین باید از آن پرهیز کرد. چراکه فکر می کنم طرح قصه های تلخ اتفاقا تاثیرگذارتر است.

تهیه کننده و مجری برنامه "سه ستاره" در پاسخ به این که چرا برنامه با تغییرات بسیار کم نسبت به سری های قبل روی آنتن رفته است، گفت: ماه عسل یک برنامه برند است و بینندگان ما را با یک شاکله نسبتا ثابت پذیرفته اند و برنامه برایشان با ویژگی های مشخصی تعریف شده است. تغییر آن ریسک پذیری بالاتری دارد تا حفظ این ثبات. ضمن این که خود برنامه بستری است برای این که سوژه های مختلفی در آن اتفاق بیافتد. این برنامه فضایی کلی در ذهن مخاطب ایجاد کرده است که دستکاری آن ریسک دارد.

به گزارش نسیم آنلاین، او همچنین درباره این که بعضی از موضوعات برای دومین یا چندمین بار در برنامه طرح می شوند، توضیح داد: این یک اتفاق طبیعی است. ما تنها چند تم محدود در سینما داریم اما از همان چند تم هزاران قصه کار می شود. زیرا داستان ها نامحدودند و درام های متفاوتی را می توان به واسطه شان خلق کرد. در اینجا هم همین است. هر قصه را می توان زیر پرچم یک تم جای داد و یک عنوان برای دسته بندی آن پیدا کرد. اما قصه ها متفاوتند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین