کد خبر: ۲۵۱۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۷

استیضاح فرجی‌دانا برای یک ماه متوقف شد

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس از متوقف شدن روند پیگیری استیضاح فرجی‌دانا به مدت یک ماه خبر داد و گفت که اگر وزیر علوم مشکلات موجود را رفع نکند، استیضاح مجددا به جریان خواهد افتاد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: قاسم جعفری سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی و از طراحان استیضاح وزیر علوم با اشاره به جزئیات نشست مشترک لاریجانی و فرجی‌دانا با نمایندگان متقاضی استیضاح، گفت: این جلسه پیش از ظهر امروز در دفتر رئیس مجلس برگزار شد و فرجی‌دانا وعده داد که نسبت به رفع موارد استیضاح اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: در این جلسه که حدادعادل رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس نیز حضور داشت، جزئیات استیضاح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت مقرر شد که استیضاح وزیر علوم تا یک ماه آینده متوقف شود.

به گزارش تسنیم،سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه در این جلسه به حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد و حدادعادل ماموریت داده شد تا موارد استیضاح و تعهدات وزیر علوم نسبت به رفع نگرانی نمایندگان متقاضی استیضاح را بررسی کنند، تاکید کرد: اگر در مدت یک ماه آینده موارد استیضاح خدای‌ ناکرده رفع نشود، روند استیضاح دوباره به جریان خواهد افتاد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین