کد خبر: ۲۵۱۷۶۵
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۲

بازداشت برادرزاده بلاتر به اتهام فروش غیرقانونی بلیت های جام جهانی

نماینده پلیس برزیل: برادرزاده بلاتر پس از بازداشت برای انجام تحقیقات بیشتر به انگلیس منتقل شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: نماینده ایستگاه پلیس هجده ریودوژانیرو برزیل از بازداشت « فیلیپ بلاتر » برادرزاده سپ بلاتر رییس فدراسیون بین المللی فوتبال( فیفا ) به اتهام همکاری در فروش غیرقانونی بلیت دیدارهای جام جهانی 2014 برزیل خبر داد.
 
به گزارش ایرنا از رسانه های برزیل، « فابیو باروک » روز سه شنبه در جمع خبرنگاران در مرکز پلیس شهر ریودو ژانیرو اظهارکرد: برادرزاده بلاتر برای انجام تحقیقات بیشتر در مورد فروش غیرقانونی بلیت های دیدارهای جام جهانی بازداشت شده است.
 
نماینده پلیس برزیل افزود : برادرزاده بلاتر پس از بازداشت برای انجام تحقیقات بیشتر به انگلیس منتقل شده است.
 
وی همچنین از بازداشت « ریمون ویلان» یک تبعه انگلیسی به اتهام همکاری در فروش غیرقانونی بلیت های دیدارهای جام جهانی 2014 برزیل خبرداد.
 
« ریمون ویلان » مسوول فروش بلیت های جام جهانی 2014 برزیل بوده است . وی مالک شرکت ویلان است که این شرکت امتیاز فروش بلیت های جام جهانی را در اختیار دارد.
 
وی به همراه مسوولان فیفا در هتلی در ریو دو ژانیرو اقامت داشت که روز یکشنبه پلیس برزیل وی را در هتل محل اقامتش دستگیر کرد.
 
باروک گفت : ویلان پنج روز است که در بازداشت به سر می برد زیرا دادگاه این حکم را برای وی صادر کرده است تا وکیل ویلان بتواند برای دفاعیات خود را آماده کند.
 
نماینده پلیس ریودوژانیرو در عین حال تاکید کرد: ویلان در اظهارات خود هرگونه همکاری برای فروش غیرقانونی بلیت های جام جهانی 2014 برزیل و ارتباط با « لامین فوفونا » سرمایه دار الجزایری را که به اتهام فروش غیرقانونی بلیت های جام جهانی دستگیر شده است ، رد کرد.
 
باروک یادآور شد که در صورت اثبات اتهام متهمان، این افراد براساس قانون تا چهار سال زندانی خواهند شد.
 
وی افزود: علاوه براین تاکنون هفت نفر دیگر در رابطه با فروش غیرقانونی بلیت های جام جهانی 2014 برزیل دستگیر شده اند و تحقیقات از آنها ادامه دارد.
 
رسانه های برزیلی میزان فساد مالی انجام شده در فروش غیرقانونی بلیت های جام جهانی را 90 میلیون دلار برآورد کرده اند.
 
به گزارش این رسانه ها فروش غیرقانونی بلیت در چهار دوره گذشته جام جهانی نیز وجود داشته است.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین