کد خبر: ۲۵۲۱۷
تاریخ انتشار : ۲۴ آبان ۱۳۸۴ - ۱۲:۲۷

حل مشكل بنزين وظیفه دولت جديد نیست

آفتاب‌‌نیوز : علي ديرباز نماينده مردم بندرعباس در مجلس شوراي اسلامي به عنوان سومين ناطق پيش از دستور جلسه علني امروز مجلس با اشاره به بحث و بررسي مجلس در خصوص رفع مشكل بنزين كشور خاطرنشان كرد:پس از ارائه اين طرح از سوي دولت،مورد موافقت قرار نگرفت. 

ديرباز با بيان اين كه مخالفت با لايحه بنزين را مخالفت با دولت تلقي نكنيد،اظهارداشت:اين مشكل مربوط به ده‌ها سال گذشته است،دولت و مجالس گذشته به هر دليلي نتوانستند اين معضل را برطرف كنند و انتظار حل آن نيز از سوي دولتي با عمر چند ماهه،انتظار بي‌جايي است. 

اين نماينده مجلس با اشاره به طرح لايحه بنزين تصريح كرد:كارت هوشمند و ممنوعيت واردات بنزين از مسائل اين طرح هستند و براي رسيدن به هدف اين لايحه اقدامات كوتاه مدتي را پيشنهاد كردم كه تقاضا دارم آن را مطالعه كنيد. 

ديرباز ادامه داد:در حال حاضر بايد يارانه بنزين و اين رقم بالا را صرف خريد آن كنيم،بنابراين بايد حداقل اقدامات كوتاه مدت اعمال شود تا به اهداف لايحه دست پيدا كنيم. 

وي خاطرنشان كرد:در اين چند ماه به پايان سال دولت نمي‌تواند اقدامات ريشه‌اي و موثر انجام دهد پس اقدامات جانبي در كنار آن الزامي است. 

نماينده مردم بندر عباس با بيان اين كه چند ماه پايان سال معجزه‌اي براي برطرف كردن مشكل بنزين رخ نخواهد داد،اظهار داشت:اقدامات پيشگيرانه و عدم ورود بنزين به كشور مي‌تواند در اين راستا موفق عمل كند. 

ديرباز با اشاره به اين كه اجراي اين پيشنهادات كار مشكلي است،اما انجام آن بسيار شيرين خواهد بود،خاطرنشان كرد:حداقل به دو طرح كه روش‌هاي ساده‌تري را دارا هستند راي دهيد. وي همچنين به طرح مسائل حوزه انتخابيه خود پرداخت و از استاندار هرمزگان براي پيگيري و تلاش براي رفع مشكلات اين استان قدرداني كرد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین