کد خبر: ۲۵۲۲۰۵
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۰۷:۵۹

عارف: موضع‌ام درباره فعالیت‌های خاتمی همانی است که در ایام انتخابات گفته‌ام

رئیس بنیاد امید ایرانیان در واکنش به تلاش عده‌ای از نمایندگان برای ممنوع التصویر کردن سید محمد خاتمی گفت:موضع من در این خصوص همانی است که در ایام انتخاب درباره آقای خاتمی گفته ام.البته اینکه شورای عالی امنیت ملی مصوبه ای اشته است یا نه اطلاعی ندارم چون عضو آن نیستم.محمدرضا عارف در ایام انتخاب بر لزوم استفاده موثر از ظرفیت سید محمد خاتمی در عرصه داخل و خارج کشور تاکید کرده بود.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش امید،دکتر محمدرضا عارف در حاشیه مراسم ختم برادر مصطفی معین وزیر علوم دولت اصلاحات در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه کار حزب متبوع‌تان به کجا رسید، اظهار داشت: هم‌چنان در حال پیگیری هستیم، ما فعالیت خود را در قالب جبهه انجام می دهیم ، اما اگر حزب هم تشکیل شد یکی از اعضای آن جبهه خواهیم بود.

وی در مورد فعالیت خود برای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز تصریح کرد: قبلاً هم گفته‌ام که به صورت جدی برای انتخابات مجلس جلو می‌رویم.

عارف در واکنش به تلاش عده‌ای از نمایندگان برای ممنوع التصویر کردن سید محمد خاتمی گفت: موضع من در این خصوص همانی است که در ایام انتخاب درباره آقای خاتمی گفته ام.البته اینکه شورای عالی امنیت ملی مصوبه ای اشته است یا نه اطلاعی ندارم چون عضو آن نیستم.

رئیس بنیاد امید ایرانیان در پاسخ به اظهارات یکی از نمایندگان مجلس که گفته بود نیازی به خانه احزاب نیست، گفت: هم حزب نیاز است و هم خانه احزاب، چرا که باید در خانه احزاب همفکری و رایزنی شود و بتوانیم براساس بودجه مشترک با رقبا همکاری کنیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین