کد خبر: ۲۵۲۳۰۳
تاریخ انتشار : ۲۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۳۷

دره مرگ جان بازیگر هری‌پاتر را گرفت

دیو لگنو بازیگر انگلیسی که در فیلم «هری پاتر» بازی کرده بود، در طبیعت کالیفرنیا مرده پیدا شد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به نقل از بی بی سی، دیو لگنو بازیگر 50 ساله که در نقش «فنریر گری بک» در فیلم اول و دوم مجموعه «هری پاتر» بازی کرده بود و بازیگر فیلم های دیگری مثل «نیش» و «بتمن آغاز می کند» نیز بود، در منطقه صخره نوردی کالیفرنیا جان باخت.

جسد لگنو توسط 2 صخره نورد در بخش بکری از طبیعت کالیفرنیا کشف و توسط هلیکوپتر به شهر منتقل شد. منطقه ای که جسد این بازیگر در آنجا کشف شد به عنوان دت ولی (دره مرگ) خوانده می شود. در حالی که گفته شده مرگ او با گرمای هوا مرتبط بود، اما دلیل اصلی مرگ تنها پس از بررسی دقیق اعلام خواهد شد.

دمای هوا در این منطقه می تواند در فصل تابستان به بالای 120 درجه نیز برسد. لگنو بوکس باز نیز بود و اندکی پیش از درگذشتش در فیلمی با موضوع بوکس با عنوان «شمشیر کین‌خواهی» بازی کرده بود. او در جنوب بریتانیا با دخترش جوان‌اش، زندگی می کرد.

تام فلتون بازیگری که در نقش دراکو مالفوی در مجموعه «هری پاتر» بازی کرده بود، با ادای احترام به لگنو در ایستاگرامش نوشت: او استعداد بزرگی بود و قلبی از طلا داشت و همیشه برای همه وقت داشت. وی نوشته است: او بسیار باشخصیت بود و شخصیت واقعی اش با آنچه در فیلم دیدیم، خیلی فرق داشت.

لگنو در مجموعه های تلویزیونی نیز بازی کرده بود و «سفید برفی» و «شکارچیان» از دیگر فیلم‌هایی بودند که او در آنها نقش آفرینی کرده بود.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین