کد خبر: ۲۵۲۴۱۶
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۴

فرود اضطراری هواپیمای آمریکایی در تل‌آویو

یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت دلتا ایرلاینز آمریکا پس از اعلام نقص فنی اوایل امروز یکشنبه در فرودگاه بن گوریون تل آویو مجبور به فرود اضطراری شده است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: یک فروند هواپیمای مسافربری متعلق به شرکت دلتا ایرلاینز آمریکا پس از اعلام نقص فنی اوایل امروز یکشنبه در فرودگاه بن گوریون تل آویو مجبور به فرود اضطراری شده است.

به گزارش آسوشیتدپرس، یک فروند هواپیمای بوئینگ 747 با 370 مسافر و 17 خدمه حدود ساعت 2 و 30 دقیقه بامداد به وقت محلی در فرودگاه بن گوریون شهر تل آویو به زمین نشسته است. این هواپیما دو ساعت پیش از فرود اضطراری از این فرودگاه به مقصد آمریکا پرواز کرده بود.

بر اساس این گزارش سخنگوی شرکت دلتا ایرلاینز تاکید کرد: هیچ نشانه ای از اینکه مشکل به وجود آمده در این پرواز مربوط به درگیری بین اسرائیل و فلسطین یا خطر تروریسم بوده وجود نداشته است.

تصاویر رادارها نشان می دهد که این هواپیمای مسافربری بیش از یک ساعت بر فراز دریای مدیترانه و سواحل سرزمین های اشغالی فلسطین در حال پرواز بوده است. این هواپیما قرار بود در فرودگاه جان اف کندی نیویورک به زمین بنشیند.

فرود اضطراری این هواپیما در فرودگاه بن گوریون تنها موجب تشدید حساسیت ها در خصوص درگیری های اخیر بین اسرائیل و فلسطین شده است. ادامه پروازها از فرودگاه بن گوریون در شرایطی است که مبارزان فلسطینی تهدید به ادامه حملات موشکی به تل آویو کرده اند.

به گزارش تسنیم، مبارزان فلسطینی تهدید کرده اند که در صورت ادامه حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به نوار غزه فرودگاه بن گوریون را هدف قرار خواهند داد و از شرکت های هواپیمایی خارجی نیز خواسته اند تا پروازهای خود را متوقف کنند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین