کد خبر: ۲۵۲۹۶۴
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸

حال عمومی جعفر والی پیشکسوت تئاتر بهتر است

حال عمومی جعفر والی، پیشکسوت تئاتر که به علت خونریزی معده در بیمارستان ایرانشهر بستری شده ، بهتر است.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مدیر روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا گفت : مراحل درمان وی به طور جدی دامه دارد.

عباس غفاری از حضور حسین طاهری مدیر کل هنرهای نمایشی و نیز عباس جوانمرد (پیشکسوت تئاتر) برای عیادت والی در بیمارستان خبر داده و اضافه کرد: دو روز پیش جعفر والی هنگام پیش تولید نمایش «آی با کلاه، آی بی کلاه» از نمایشنامه های غلامحسین ساعدی دچار خونریزی معده می شود که بی درنگ با همراهی ناصح کامکاری و علی بی غم به بیمارستان مراجعه می کند. پس از معاینات اولیه، این هنرمند پیشکسوت با صلاحدید پزشکان در بخش سی سی یو بیمارستان بستری و کارهای درمانی شروع می شود.

وی با بیان اینکه جوانمرد، اداره کل هنرهای نمایشی را در جریان این اتفاق گذاشته است، ادامه داد: اگر چه به گفته پزشکان هوشیاری این هنرمند روز گذشته ضعیف بوده است، اما امروز بهتر شده ولی متاسفانه در خصوص تکلم هنوز مشکلاتی وجود داردو این مسئله بیشتر آقای والی را اذیت می کند.

غفاری خاطرنشان کرد: حسین طاهری به خانواده استاد جعفر والی اعلام کرده است مرکز هنرهای نمایشی از هیچ کمکی در بهبود شرایط این هنرمند دریغ نخواهد کرد و در صورت لزوم حمایت لازم را جهت انتقال ایشان به بیمارستان دیگر فراهم خواهد کرد.

والی از هنرمندان پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون ایران است که در دهه 40 خورشیدی فعالیت هنری اش را آغاز کرد. او به تازگی با موافقت مرکز هنرهای نمایشی قصد داشت نمایش «آی با کلاه، آی بی کلاه» نوشته غلامحسین ساعدی را پس از 40 سال به صحنه بیاورد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین