کد خبر: ۲۵۳۱۰۷
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۹

در پی کشته شدن 15 سرباز تونسی در مناطق مرزی

در پی حمله گروه های مسلح به نیروهای مرزی تونس و کشته شدن 15 نظامی این کشور در نزدیکی مرزهای الجزایر، ˈ المنصف المرزوقی ˈرییس جمهوری این کشور سه روز عزای عمومی اعلام کرد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش پایگاه خبری تونسی ˈ الشاهد ˈریاست جمهوری تونس در پی حمله تروریستی به نیروهای ارتش در منطقه ˈ جبل الشعانبی ˈ از امروز پنجشنبه سه روز عزای عمومی اعلام کرد و تاکید کرد پرچم های کشور طی این سه روز به حالت نیمه افراشته در می آید.

الشاهد نوشت :بر اثر حملات شب گذشته تروریست ها به ایالت ˈ القصرین ˈ 15 نیروی نظامی کشته و 24 تن دیگر نیز زخمی شدند .

این پایگاه خبری افزود : با توجه به امکان گلوله باران دوباره منطقه از سوی تروریست ها ، شب گذشته کشته ها و مجروحان به بیمارستان ها منتقل نشدند و به همین دلیل احتمال به شهادت رسیدن شمار دیگری از مجروحان وجود دارد .

الشاهد اضافه کرد : یکی از سربازان تونسی در این حمله دستش قطع شد اما برای نجان جان خود با وجود مجروحیت شدید توانست از این منطقه فرار کند.

گفتنی است این حمله که شامگاه روز چهارشنبه در منطقه کوهستانی دورافتاده ˈچامبیˈ صورت گرفت، مهلک ترین حمله علیه نیروهای مسلح تونس بوده است.

این حمله زمانی روی داد که نیروهای دولتی تونس درتلاش برای بیرون راندن شبه نظامیان از مخفیگاهایشان در این منطقه کوهستانی مستقرشده بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین