کد خبر: ۲۵۳۱۲۵
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۴
با حمله هوایی رژیم اسرائیل

المیادین: آتش‌بس موقت در غزه، نقض شد

شبکه خبری المیادین لحظاتی پیش، از شروع مجدد حملات جنگنده های رژیم صهونیستی به نوار غزه و نقض آتش بس موقت پنج ساعته خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :
آفتاب: به گزارش ایرنا، المیادین همچنین از شنیدن صدای آژیر خطر در برخی شهرهای رژیم صهیونیسی از جمله ˈاشکول و ˈعسقلانˈ و اصابت دو فروند راکت به عسقلان خبر داد.

این در حالی است که رسانه های خبری روز پنج شنبه از برقراری یک آتش بس موقت پنج ساعته در نوار غزه خبر داده بودند، ولی طرفین یکدیگر را به نقض آتش بس متهم کردند.

از سوی دیگر برخی رسانه های عربی به نقل از یک مقام رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در قاهره توافق شده است آتش بس همه جانبه ای از ساعت شش صبح فردا (جمعه) میان نیروهای فلسطینی و رژیم صهیونیستی برقرار شود.

به گزارش پایگاه خبری ˈالیوم السابعˈ، این مقام صهیونیست توضیحی در مورد بندهای این توافقنامه و خواسته های مقاومت که مورد قبول اسراییلی ها قرار گرفته، نداد.

گفتنی است، گروه های مقاومت برای پذیرش آتش بس شروطی از جمله گشودن همه گذرگاه های مرتبط با نوار غزه، گشودن گذرگاه مرزی رفح میان غزه و مصر به صورت دائمی و 24 ساعته و دادن تضمین های بین المللی برای نبستن آن، یافتن گذرگاهی دریایی برای غزه، اجازه دادن به ساکنان نوار غزه برای ادای نماز در مسجد الاقصی در شهر قدس و آزادسازی همه بازداشت شدگان در جریان معامله سرباز ˈشالیط ˈو یافتن مکانیزمی برای ورود پول به نوار غزه را مطرح کرده بودند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین