کد خبر: ۲۵۳۵۴۹
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۹

اسراپیل به گلوله باران مناطق مسکونی غزه شدت بخشید

رژیم صهیونیستی روز دوشنبه به گلوله باران و بمباران مناطق مسکونی در نوار غزه شدت بخشیده و بخشهایی از شمال غرب ˈبیت لاهیاˈ را هدف حملات توپخانه ای قرار داد.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: به گزارش پایگاه اینترنتی شبکه ˈالمیادینˈ، در عین حال رژیم صهیونیستی به کشته شدن یکی از سربازان خود در نزدیکی شهرک صهیونیست نشین ˈنیرعامˈ در شمال نوار غزه اذعان کرد.

همچنین به گزارش رسانه های رژیم صهیونیستی، در اثر اصابت یک موشک مقاومت فلسطین به ساختمانی در شهرک ˈسدیروتˈ، چهار صهیونیست زخمی شدند.

ˈگردانهای عزالدین قسامˈ نیز شهرکهای صهیونیست نشین سدیروت و ˈیدمردخایˈ و یکی از پایگاههای رژیم صهیونیستی در شرق بیت حانون را گلوله باران کردند.

رسانه های گروهی رژیم صهیونیستی از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرکهای صهیونیست نشین سدیروت و ˈشاعر هنیغفˈ و اصابت موشکهای مقاومت فلسطین به مناطق خبر داد.

در همین حال بر اساس آخرین گزارشهای منتشر شده از منابع فلسطینی ، شمار شهدای حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی غزه به 509 نفر رسیده و 3150 نفر دیگر از ساکنان این منطقه مجروح شده اند .

به گفته شبکه دهم تلویزیون رژیم صهیونیستی، نیروهای مقاومت با انجام دو عملیات نفوذ به شهرکهای صهیونیست نشین، شماری از نیروهای ارتش صهیونیستی را نیز مجروح کردند.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین