کد خبر: ۲۵۳۵۸۶
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۱

اکران فیلمها در عید فطر اعلام شد/ بلیط سانسهای اول نیم بهاست

سخنگوی شورای صنفی نمایش با اعلام خبر فروش بلیت نیم‌بها در «طرح اکران ویژه تابستان» گفت: اکران فیلم‌های «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «کلاشینکف»، «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» و «امروز» از ۱ مردادماه آغاز می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: غلامرضا فرجی سخنگوی شورای صنفی نمایش درباره مصوبات جلسه امروز این شورا گفت: قرارداد فیلم «خواب‌زده‌ها» در گروه سینمایی آفریقا برای نمایش در نوبت دوم عید فطر و در گروه سینمایی آفریقا ثبت شد.

او گفت: قرارداد فیلم سینمایی «آتش بس2» در گروه سینمایی فرهنگ بعد از نمایش فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» برای نوبت دوم اکران عید فطر ثبت شد.

فرجی گفت: اکران فیلم‌های «فرشته‌ها با هم می‌آیند»، «کلاشینکف»، «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» و «امروز به ترتیب در گروه‌های آزادی، آفریقا، فرهنگ و استقلال از چهارشنبه 1 مرداد ماه آغاز می‌شود. مبنای فروش این فیلم‌ها از 8 مردادماه محاسبه می‌شود.

به گزارش فارس، رئیس شورای صنفی نمایش درباره «طرح اکران ویژه تابستان» گفت: طرح بلیت نیم‌بها از عید سعید فطر در سینماهای سراسر کشور طی دو سانس اول اجرا می‌شود که البته قرار است پوستر تبلیغاتی این طرح آماده و برای چاپ شود.


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین